טעות בהזמנה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • לאה

    נשלח ע"ילאה 14:19, 24 בדצמבר 2013

    שלום, אני חמי קנה לי עגלת תינוק מחנות מסויימת. לאחר הלידה הגיעה העגלה לביתי וראיתי שהגיעה עגלה אחרת ממה שהזמנתי - דגם יותר יקר. חשבתי שחמי הפתיע אותי ושידרג לי לדגם הטוב יותר... היום, חודש לאחר שקיבלתי את העגלה, התקשרו מהחנות ליידע אותי על הטעות והם הביאו לי 2 אפשרויות: או להשלים את ההפרש הכספי בין העגלות ( כ 1000שקל) או להחזיר את העגלה ולקבל את ההזמנה המקורית שלי. מה החוק אומר? הם יכולים לדרוש זאת? האם החוק מגן עליי ואומר שאני יכולה להשאיר את העגלה אצלי? התינוקת שלי התרגלה אליה... תודה מראש :)

    השב
  • 17:38, 24 בדצמבר 2013

    החנות רשאית לדרוש את החזרתה או את תשלום ההפרש.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.