• 24 בדצמבר 2013

    טעות בהזמנה

    שלום, אני חמי קנה לי עגלת תינוק מחנות מסויימת. לאחר הלידה הגיעה העגלה לביתי וראיתי שהגיעה עגלה אחרת ממה שהזמנתי - דגם יותר יקר. חשבתי שחמי הפתיע אותי ושידרג לי לדגם הטוב יותר...
    היום, חודש לאחר שקיבלתי את העגלה, התקשרו מהחנות ליידע אותי על הטעות והם הביאו לי 2 אפשרויות:
    או להשלים את ההפרש הכספי בין העגלות ( כ 1000שקל) או להחזיר את העגלה ולקבל את ההזמנה המקורית שלי.
    מה החוק אומר? הם יכולים לדרוש זאת?
    האם החוק מגן עליי ואומר שאני יכולה להשאיר את העגלה אצלי? התינוקת שלי התרגלה אליה...

    תודה מראש :)

    24 בדצמבר 2013
  • 24 בדצמבר 2013

    טעות בהזמנה

    החנות רשאית לדרוש את החזרתה או את תשלום ההפרש.

    24 בדצמבר 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?