ביטול מנוי לחדר כושר לאחר חודש - פורום צרכנות

  • אלון

    נשלח ע"יאלון 22:36, 24 בדצמבר 2013

    שלום, בני בן ה-13 נרשם לחדר כושר, הלך פעם אחת (לאימון הדרכה) וכעת לא מעוניין להמשיך. אנו חתומים על ההסכם האחיד של חדר הכושר לשנה, עם נקודת יציאה לאחר חצי שנה. חדר הכושר מסרב לבטל את המנוי. בדקתי ומצאתי שחדר הכושר לא דרש קבלת אישור כשירות רפואית לפני תחילת האימון כנדרש בחוק. אנחנו מעולם לא הבאנו אישור כזה. האם זו לא סיבה מספקת לביטול המנוי, מאחר והם לא עמדו בדרישות החוק? תודה

  • 10:28, 25 בדצמבר 2013

    שלום, לצערי לא אוכל לענות מבלי לראות את ההסכם ומבלי לדעת מי חתם עליו (אני מניח שלא הבן).
    הטענה שהעלת עשויה להוביל לביטול ההסכם.

  • 14:44, 23 בינואר 2014

    תכנית חדשה תפתור בעיות וסכסוכים כספיים -


    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%93%D7%99%D7%99%D7%9F/507915195989661

    ג'יין

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.