ביטול עסקת שמלה כלה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • טל

    נשלח ע"יטל 10:23, 26 בדצמבר 2013

    שלום, ביצעתי עסקה לעיצוב שמלת כלה בהתאמה אישית על פי דגם נבחר בחנות, לאחר המדידה ה-2 גיליתי פגם בשמלה ולאחר המדידה ה-3 אותו הפגם נשאר. לטענת המעצבת ה"פגם" הינו משהו אשר קיים גם בדגם המקורי. הפגם הינו תפר בולט לעין באמצע השמלה. במידה ואני מעוניינת היום (לאחר כחודש מיום העסקה המקורי) לבטל את העסקה, האם אני זכאית להחזר כספי כלשהוא? בפועל שולם למעצבת כ-70% מהתשלום שסוכם

    השב
  • 12:53, 26 בדצמבר 2013

    קיימת בעיה לבטל עסקה משני טעמים: 1.עבר חודש מיום ביצוע העסקה. 2. הזכות לביטול עסקה לא חלה על מוצרים בהתאמה אישית.

    אין זה אומר שלא ניתן להגיש תביעה מטעמים משפטיים אחרים (ככל שאלה אכן קיימים בפועל). לדוגמא: רשלנות המעצבת בהתאמת השמלה על אף שבוצעו שלוש מדידות.

    קושי נוסף שעשוי לעלות הוא שלא מדובר ב"פגם" אמיתי אלא בעיצוב המקורי של השמלה (ציינת בעצמך שמדובר ב"פגם" שקיים גם בדגם המקורי).

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.