• לילך

    נשלח ע"ילילך 16:03, 18 בפברואר 2014

    היי...לפני 4 חודשים בצעתי הזמנה טלפונית עבור מתקן מים..ההזמנה היתה עבור מתקן בצבע כסוף..יומיים לאחר ההזמנה נתקשרו מהחברה להגיד שיש מחסור בצבע שהזמנתי ושיספקו לי מתקן בצבע אחר ותוך שבועיים יגיע הצבע שבחרתי.....סופק מתקן בצבע שחור ועד היום אני עם המתקן הזה...בכל פעם שאני מתקשרת אומרים שיחזרו אליי כשיגיע מתקן בצבע כסף ולא קיבלתי שום טלפוח מהחברה עד היום !! המתקן הזמני שסופק נוזל ומטפטף וטכנאי מטעם החברה שהגיע כדי לתקן אמר שאין מה לעשות ושככה המתקן צריך להיות..נוזל !! בנוסף לא קיבלתי קבלה על הרכישה או אישור תשלום...העיקר שהחברה קיבלה סכום של 3700 שח ואני תקועה עם מתקן נוזל ובצבע שלא מתאים לי... האם אוכל לבטל את העסקה ? התקשרתי שלשום לדבר עם מננל מהשירות..נאמר שיחזרו אליי עד 48 שעות ....ואף אחד לא חזר !!! נמאס מהשירות...אנא עזרו לי לבטל את עעסקה !!! תודה

    השב
  • 16:09, 18 בפברואר 2014

    פני בכתב וצייני את כל המחדלים ואת דרישתך לבטל עסקה. אם לא יבטלו תאלצי לפנות לעו"ד ו/או ערכאות משפטיות.

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.