• 2 במרץ 2014

    מוצר (בן חודשיים) באחריות נכנס למעבדה ...

    היי רכשתי טאבלט לפני חודשיים .. מהיום השני היו בעיות עם כפתור ההפעלה.. ניגשתי לחנות שרכשתי.. והבכור הנחמד שמכר לי הצליח להפעיל..
    אחרי שבוע הגעתי שוב.. ולאחר שבוע שוב..
    בקיצור.. נאלצתי לשלוח את המוצר למעבדה שהם הפנו אותי אליה.. (סלדון) שאיש מתעמם קיבל את המכשיר ורשם את התקלה..
    וציין למטה כי המכשיר באחריות ויש לבטל 50 ש"ח חיוב.
    לאחר שלושה שבועות המעבדה חוזרים אלי.. ואומרים לי כי הכפתור הפעלה שבור וזה נזק של לקוח. ועלותו 100 ש"ח.
    ציינתי כי זו בעיה שהייתה מהתחלה.. ולא הסכימו לתקן.. אמרו לי כי במידה ולא אתקן אאלץ לשלם 50 ש"ח בדיקת מעבדה.. וךא.. לא יחזירו את הטאבלט מתיקון..
    הסוכן של המכשיר קיבל מידע מהחנות והוא ביקש שאני אבקש לא לתקן את המוצר.. אך המעבדה לא רוצים לשחרר את המכשיר..
    מה אני יכולה לעשות?
    על טופס שליחת המכשיר לא רשום דבר כי אם לא אתקן את המוצר אני אצטרך לשלם..
    אשמח לתשובתך..
    אני מחכה לצלצל אליהם !!!!
    יום שבוע וחודש טוב..
    שרית.

    2 במרץ 2014
  • 2 במרץ 2014

    מוצר (בן חודשיים) באחריות נכנס למעבדה ...

    אם הטאבלט נחוץ לך, שלמי תחת מחאה והגישי תביעה לבית משפט לתביעות קטנות. אל התביעה תצרפי תצהיר של המוכר שיאמת כי התקלה הייתה קיימת במוצר במועד מכירתו.

    2 במרץ 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?