ביטול הרחבת אחריות שנרכשה במעמד קניית סלולרי - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • יוסי

    נשלח ע"ייוסי 19:15, 6 במאי 2016

    שלום רכשתי סמארטפון מדגם מסויים שיש לו שנה אחריות נאמר לי בחנות שניתן לרכוש את אותו המכשיר, מייבוא אירופאי עם איזרים מקוריים, בתוספת 250 ש"ח ולקבל אחריות לשנתיים. לאחר הקניה התברר לי שמדובר באותו המכשיר (אותו דגם ואותו ייבוא כמו הראשון שהוצע לי) ועם אותם אביזרים, ולמעשה הדבר היחיד שקיבלתי עבור תוספת התשלום, הוא הרחבת אחריות לשנה נוספת. כמובן שאין לי צורך בהרחבת האחריות,זה לא מצדיק בעיני תשלום של 250 ש"ח. עדיין לא פניתי לחנות, ייתכן והם נוהגים לעשות את הדבר הזה בשיטת "מצליח". רציתי לשאול: א. מה כדאי לעשות במקרה כזה? ב. באופן כללי, מה קורה כאשר אדם רוכש (בטעות או שלא בטעות) הרחבת אחריות ורוצה לבטל אותה ? (מדובר במכשיר חדש ויש לי ממילא שנה אחריות, התשלום הוא על שנה הבאה) תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

    עו"ד הראל לפידות,מנהל הפורום

    13:50, 15 במאי 2016

    דומני כי משאלתך עולה כי נמסר לך מידע לא נכון באשר למוצר שקנית, אך אין ברצונך להשיב את המוצר ולבטל את העיסקה- כך אני מבין משאלתך, לפיכך הדרך היחידה הפתוחה בפניך הינה להגיש תביעה קטנה, בטענה של הטעיה.
    דרך נוספת הינה להבהיר למוכר כי אתה חש מרומה וכי בכוונתך לכתוב על הענין למועצה לצרכנות וברשתות החברתיות, שים לב כי עליך להמנע מהוצאת לשון הרע וכי לרשותך עומדת הגנת "אמת דיברתי".

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.