שירות למזגן תדיראן עקב התקנה לקויה - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • דורית

    נשלח ע"ידורית 10:11, 31 במאי 2016

    לפני כשלוש שנים בעת תכנית הגריטה של משרד האנרגיה החלטתי להחליף מזגן מיני מרכזי משנת 98.התקשרתי למוקד תדיראן אשר שלחו אלי יועץ.ההתלבטות היתה בין שלושה מזגנים בודדים אשר הגיעו לי תמורת המיני מרכזי הישן או שוב פעם מיני מרכזי.שתי האפשרויות היו שוות ערך.ע"פ הייעוץ הותקן מיני מרכזי.חשוב לציין כי היחידה החיצונית גדולה בהרבה מהיחידה הקודמת.לפני שנתיים היה צורך להחליף רכיב ביחידה החיצונית ולשם כך הוזמן צוות מתקינים מיומן וחזק בכדי להכניס היחידה.לפני כשבועיים,בעקבות תקלה הוחלט כי צריך להחליף רכיב ביחידה החיצונית ושוב צריך להזמין צוות מתקינים חזק.השרות הטכני טוען כי אין הוא אחראי על התקנה לקויה ואמרו כי אקבל מכתב המאשר כי התקנת המזגן היתה לקויה.אמרו שעלי לפנות ליועץ שהגיע לביתי לפני שלוש שנים.פניתי אליו ואמר שאין זה באחריותו.משמע שאף אחד בתדיראן לא לוקח אחריות ולאורך שנים בכל פעם שיהיה צורך להחליף רכיב ביחידה החיצונית יהיה צורך בהזמנת צוות מתקינים חזק ובכל פעם יהיה ויכוח ביני לבין תדיראן.רוצה לשים לכך סוף עוד מבעוד מועד ומבקשת החלפת המיני מרכזי לשלושה בודדים.מה עלי לעשות ומיהו האדם הבכיר בתדיראן מזגנים אשר אכפת לו גם מהמוצר וגם מהשרות. לטיפולכם אודה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד לירון-צבי קניג

    עו"ד לירון-צבי קניג,מנהל הפורום

    11:38, 31 במאי 2016

    שלום דורית, אין לנו מושג מיהו האדם הבכיר בתדיראן, אשר אכפת לו גם מהמוצר וגם מהשירות, אבל ככל שהחברה מסרבת לבקשתך להחלפת המיני מרכזי, את רשאית לגשת לבית המשפט לתביעות קטנות ולטעון מהמוצר שקיבלת פגום. קחי בחשבון שלכל מוצר יש תקופת אחריות, כך שעלייך לשקול את צעדייך.

    תגובה
  • 09:25, 3 ביוני 2016

    דורית שלום, אנא השאירי פרטי התקשרות ונחזור אליך לטיפול. חברת תגיראן

    תגובה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.