טיפןל בבעיינ מול חברת עמינח
שלום, לפני כשנתיים וחצי רכשנו מיטה זוגית מתכווננת של עמינח במחיר של למעלה מ-10,000 ש"ח. במהלך השנה החלה המיטה לחרוק (צד אחד בלבד) והחריקות הלכו וגברו. לאחר קצת יותר משנה, לאחר שהמיטה חרקה בקולות ממש לא נעימים, פנינו לשירות הלקוחות. שלחו אלינו טכנאי (בתשלום). הטכנאי לא הצליח לשמוע את הרעש, חיזק מספר ברגים והלך, תוך כדי שהוא אומר שאין יותר מה לעשות. החריקות נמשכו ושמנו לב שחריקות אלה מתחילות רק לאחר זמן מה על המיטה, ולכן לא ניתן להדגים לטכנאי את הרעשים. אחרי מספר חודשים, הזמנו שוב טכנאי. גם הפעם, הטכנאי לא שנע את הרעש, חיזק מספר ברגים, אמר שאין מה לעשות והלך. שני הטכנאים ציינו שעמינח משתמשת בקפיצים היושבים בתוך "כוסות" ולכן אין כל אפשרות שקפיצים אלה יחרקו. לאחרונה מצאתי דרך בה אוכל להדגים לטכנאי את הרעש: אם יושבים על המיטה ומתנועעים במשך מספר דקות, החריקות מתחילות להישמע. פניתי שוב, אך הנציגה מסרה שניתן לתאם טכנאי רק בתשלום מראש. ביקשתי שיחה עם מנהל, ובהמשך הציעו לי לשלוח סרטון. צילמתי ושלחתי להם סרטון בו שומעים את הרעשים. חזרו אלי לתאום עם טכנאי, אך שוב - רק בתשלום מראש. אני לא מוכן לשלם עבור תקלה שהיתה במוצר מלכתחילה, והטכנאים לא ידעו לאתר ולא עשו דבר לתיקונו. מה ניתן לעשות מול חברה כמו עמינח?