חיוב כפול על ידי בית העסק
הזמנתי אוזניות מסויימות באינטרנט, לאחר ההזמנה התקשרו אלי וניסו לדחוף לי אוזניות אחרות במקום האוזניות שביקשתי ולבסוף הסכמתי, קיבלתי מוצר גרוע ביחס למה שרציתי ונתנו לי אותו במחיר של מה שרציתי למרות שהמוצר שנשלח היה זול בארבעים שח, התקדרתי ולפחות בזה טיפלו, לאחר שהגיע המוצר התקשרתי והתלוננתי על כך שהמוצר גרוע וחסרים חלקים באריזה, לא התייחסו לתלונה, לאחר כמה ימים ראיתי שלא הגיע החיוב מבית העסק לחשבון שלי בכלל, התקשרתי והודעתי להם על מנת שיחייבו אותי שוב, חייבו שוב אבל חייבו סכום גבוה בעשרים שח ממה שהיה אמור להיות, לאחר כמה ימים מצאתי פתאום את שתי החיובים והתקשרתי על מנת שיחייבו את השני גם כי הוא גבוה מדי וגם כי ראיתי את הראשון, אמרו שהגישו בקשה לבנק ויטופל תוך 21 יום, לא טופל ומאז אני ממשיך לשלוח אימליים ולא עונים לי...רציתי לשאול מה אני יכול לעשות בנידון