לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אבייה

הטעיית לקוח בחדר כושר

בחודש פברואר בעלי ואני עשינו מנוי לחדר כושר. בטרם ביצוע העסקה נשאל העובד שסגר מולנו לגבי גביית תשלום במידה ונרצה לבטל. תשובתו היתה שאפשר לבטל מתי שרוצים ומשלמים רק יחסי לאותו חודש עד יום הביטול. לא נתן לנו כלום בכתב אלא אמר בעל פה. אחר מכן נתן לנו לחתום על הצהרת בריאות ואמר שזה רק להצהיר שאנחנו בריאים. בדיעבד התברר כי הם שמו אותיות קטנות מאוד שם לגבי קנס ביטול. במרץ ניגשנו לחדר הכושר וביקשנו לבטל את המנוי ואז נאמר לנו שאנו צריכים לשלם על אותו חודש וחודש קדימה. אמרנו שהובטח לנו שנשלם רק יחסית לאותו חודש אבל לא עזר כלום. הבחור אמר לנו שהעובד שסגר איתנו את העסקה יחזור טלפונית כי אם הוא הבטיח אז בטוח יזכור. הנה חודשיים אחרי אף אחד לא התקשר והורידו לנו 600 שח על שני מנויים . לפי הבנתי בחוק הגנת הצרכן יש עניין הטעיית לקוח שכן לא הוסבר לנו תנאי הביטול ואף ניתן לנו מידע שגוי ובנוסף בהצהרת הבריאות לא אמור להיות סעיף על תשלום קנס באותיות קטנות. יש לציין שגם שכרנו לוקר לחצי שנה ב160 שח והחזרנו אותו וגם זיכוי לא קיבלנו מהם. האם ישנה כאן עברה על החוק ואיך אני אמורה להתנהל מולם על מנת להשיב את כספי?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות