לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דב ב.

הטעייה לגבי ארץ ייצור ויבואן רשמי של אייפון

אמרו לי בטלפון שהמכשיר המסוים שאני הולך לקנות הוא יבואן רשמי של פרטנר, וכן שהוא מדגם אירופאי ולא יפני. אחרי שקניתי הבנתי שרימו אותי [כל נסיעה לחנות - כל צד למעלה משעה ממקום מגוריי + כמה שעות של העברת נתונים ממכשיר אחד לשני]. המוכרת הסכימה להחזיר, אך פעם שניה כשהגעתי המוכר לא רצה לכבד את ההסכם, ואפשר רק לעשות "ביטול עסקה" בעלות של 100 ש"ח. כמו-כן כדי לסתור את טענתי הם ערכו שינויים באתר (אחרי קבלת התלונה) והראו לי את זה בחנות (רק אחר כך ראיתי בצילום מסך בבית שזה לא הופיע לפני). האם יש עילה לתביעה על הטעייה לגבי יבואן רשמי פרטנר/ארץ ייצור המכשיר (יש שינוי במכשיר במצלמה ולכן המחיר שונה)/חזרה מהסיכום איתי לגבי השבת המכשיר/השפלת לקוח (המוכר אמר לי "תשתוק" ולא רצה לשמוע דבריי) / טרטור ועגמת נפש? ואם כן - על איזה סכום?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות