לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דורון ירמיהו

סלון פגום שנרכש ואני לא מקבל שירות תיקונים

קניתי סלון ביולי עוד ביום שהיגיע היו חריקות בזמן תזוזה תוך כדי ישיבה , פניתי לחנות שרכשתי את הסלון והם שלחו שירות תיקונים לאחר בדיקה קצרה התברר שיש צורך בתיקון והובטח לי שיטופל תוך ימים ספורים על ידי היבואן עבר חודש ו יבואו הסביר לי שזה לוקח זמן כי הם חברה גדולה מאז אף אחד לא חוזר אלי אני רוצה לתבוע עוגמת נפש ופיצוי

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות