משפטי– זאפ
משפטיפורומיםצרכנותסלון פגום שנרכש ואני לא מקבל שירות תיקונים
חזרה לפורום

סלון פגום שנרכש ואני לא מקבל שירות תיקונים

דור
דורון ירמיהו

קניתי סלון ביולי עוד ביום שהיגיע היו חריקות בזמן תזוזה תוך כדי ישיבה , פניתי לחנות שרכשתי את הסלון והם שלחו שירות תיקונים לאחר בדיקה קצרה התברר שיש צורך בתיקון והובטח לי שיטופל תוך ימים ספורים על ידי היבואן עבר חודש ו יבואו הסביר לי שזה לוקח זמן כי הם חברה גדולה מאז אף אחד לא חוזר אלי אני רוצה לתבוע עוגמת נפש ופיצוי