לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רחל טבשי

קניתי מזגן חדש מיני מרכזי אינוונטר 6.50 כ'ס של תדיראן .התקנתי את המזגן והוא לא עובד.

שלום רב מזגן חדש מאל'מ שהותקן לפני שבועיים ולא מקרר. טכנאי ראשון החליף מנוע (מציינת שהמזגן חדש) טנאי בכיר שני קבע שהמזגן לא תקין. טכנאי בכיר שלישי קבע שההתקנה לא טובה. ביקשתי בשרות לקוחות דוח ביקור טכנאי כדי שאדע מה לתקן . בשרות לקוחות נאמר לי שהם לא ממלאים דוח בביקור טכנאי . בקיצור מנפנפים אותי מאחד לשני כשאף אחד לא מוכן לקחת אחריות על הקביעה שלו. למה שרות לקוחות של תדיראן מטרטר ומתיש ? למה להתעלל בלקוח? מה צריך לעשות לקוח שקנה מזגן במיטב כספו מחברה גדולה וידועה ? איך אפשר לקבל מזגן שמקרר? בברכה רבה - אמיר טבשי

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות