• 20 בספטמבר 2010

    ביטול עסקה חברת סמייל 012

    אני לקוח של חברת סמייל 012 כספקית אניטרנט בחודש 02/2010 שיניתי אמצעי תשלום מויזה לישרכארט ואז לפי בדיקת החשבונית המשיכו לגבות ממני תשלומים משני כרטיסי האשראי ,פניתי מס' פעמים ולצערי כל פעם טענו שיבדקו ויחזרו אלי בתשובה דבר אשר נמשך כבר יותר מ5 חודשים ועד היום טרם התקבלה תשובה . מה לעשות?????
    הערה בינתיים חסמתי את התשלןם בחברת ישרכארט,בחברת ויזה סירבו לחסום את התשלום

    20 בספטמבר 2010
  • 5 במאי 2013

    ביטול עסקה חברת סמייל 012

    שלום,
    מזה כ-3.5 שנים ההייתי מנוי בחברת סמייל ,בחבור לאנטרנט. ושלמתי כל פעם לשנה מראש.לאחר שהמחשב שלי התקלקל,עשיתי הקפאה שוב ושוב של 3 חודשים כל פעם ,עד שיתוקן.
    בסוף החלטתי לא לתקנו. החברה מסרבת להתיר את ההתקשרות בייננו.לציין שאיני משלם עבור תקופות ההקפאה. בקשתי ,שלא יאריכו לי ,בלי אשורי, בתום כל ההקפאה ,אבל האריכו ,ומניח שידרשו תשלום.,מה לעשות?

    5 במאי 2013
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?