ביטול עסקה חברת סמייל 012 - פורום צרכנות

שאלה חדשה
  • חוגיראת נואף

    נשלח ע"יחוגיראת נואף 21:15, 20 בספטמבר 2010

    אני לקוח של חברת סמייל 012 כספקית אניטרנט בחודש 02/2010 שיניתי אמצעי תשלום מויזה לישרכארט ואז לפי בדיקת החשבונית המשיכו לגבות ממני תשלומים משני כרטיסי האשראי ,פניתי מס' פעמים ולצערי כל פעם טענו שיבדקו ויחזרו אלי בתשובה דבר אשר נמשך כבר יותר מ5 חודשים ועד היום טרם התקבלה תשובה . מה לעשות????? הערה בינתיים חסמתי את התשלןם בחברת ישרכארט,בחברת ויזה סירבו לחסום את התשלום

    השב
  • 16:43, 5 במאי 2013

    שלום,
    מזה כ-3.5 שנים ההייתי מנוי בחברת סמייל ,בחבור לאנטרנט. ושלמתי כל פעם לשנה מראש.לאחר שהמחשב שלי התקלקל,עשיתי הקפאה שוב ושוב של 3 חודשים כל פעם ,עד שיתוקן.
    בסוף החלטתי לא לתקנו. החברה מסרבת להתיר את ההתקשרות בייננו.לציין שאיני משלם עבור תקופות ההקפאה. בקשתי ,שלא יאריכו לי ,בלי אשורי, בתום כל ההקפאה ,אבל האריכו ,ומניח שידרשו תשלום.,מה לעשות?

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד הראל לפידות

מנהל הפורום: עו"ד הראל לפידות

בעל משק במושב כפר פינס, בוגר אוניברסיטת תל-אביב בפקולטה למשפטים ובפקולטה למינהל עסקים, בעליו של משרד
למידע נוסף

072-3254017 חיוג
הודעה

היחסים בין צרכן לבין "עוסק" מוגדרים בין השאר בחוק הגנת הצרכן ובתקנות.  הפורום יעסוק במגוון נושאים צרכניים כדוגמת : אחריות על מוצרים, עסקאות בכרטיס אשראי, ביטול עיסקה,רוכלות, אחריות על מוצרים ועוד.

לרשותכם גם פורום תביעות יצוגיות, בו ניתן לשאול שאלות בנושא ולבדוק הגשת תביעה יצוגית בעניינכם.