לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
סמימי ירון

ידיה הדרקוניות והבלתי מתפשרות של חברת אורנג'

‏יום שלישי 23 מרץ 2010 "אותיות קטנות (ובלתי נראות) – כסף גדול" 1. בחודש יולי אשתקד הבחנתי בפרסום של חברת אורנג', שבו הם מודיעים על הצטרפותם למעגל מספקי השירותים האינטרנטיים וכן לקווי הטלפון הביתי. 2. על מנת לעודד את הצטרפותם של כמה שיותר לקוחות לשירותיה, היא ערכה מעיין מבצע אטרקטיבי אשר מעניק 3 חודשים של אינטרנט ביתי ושיחות ללא הגבלה בחינם וללא כול התחיבות. 3. אותו מבצע קרץ לי, וגרם לי להתקשר בתחילת חודש אוגוסט (09) לטלפון המופיע ולבקש פרטים נוספים על המבצע שכן הופתעתי מהקלות שבה כול אחד יכול לקבל את אותם 3 חודשים כאמור, ללא כול התחיבות. 4. בשיחה הנ"ל ביקשתי להצטרף לאותה הטבה אך לא חתמתי על שום מסמך או חוזה. 5. לאחר מספר ימים הגיע אלי טכנאי של החברה וחיבר אותי לשרות. 6. למעט מספר נקודתי של בעיות טכניות שהיו באיכות האינטרנט והטלפון, נהניתי בכול אותם 3 חודשים מאותה התנסות. 7. בתאריך 15/10/09 קיבלתי מחברת אורנג' מכתב שבו נאמר לי שבתאריך 14/12/09 מסתימת לי תקופת ההטבה ולאחריה אני יחויב בתעריף מלא. 8. סמוך ליום קבלת המכתב יצרתי קשר עם חברת אורנג' וביקשתי פרטים נוספים על מסלולים עתידיים שהם יכולים להציע לי. הוצעו לי מספר אופציות וביקשתי שישלחו לי פרוספקטים או מידעונים מפורטים יותר לביתי, דבר אשר מעולם לא נשלח לי למרות שהובטח לי. 9. לצערי שכחתי להתקשר לחברה מספר ימים לפני תאריך הסתימות ההטבה 14/12/09 ונזכרתי רק מספר ימים לאחר התאריך הנ"ל ליצור קשר ולבטל. 10. באותה שיחה מאוחרת נאמר לי שישנו סעיף אשר מופיע בחוזה שתוכנו הינו- לקוח אשר לא יוצר קשר עם החברה עד לתאריך סיום ההטבה על מנת לבטל את השרות אוטומטית לאחר 3 החודשים יהיה מחויב על המודם (סמארט בוקס) שהחברה התקינה בביתו, משמע הם יחייבו אותי בעתיד בסכום 658.81 ₪ . 11. כמובן שהדבר חרה ל מאוד ולצערי נתקלתי באוזניים ערלות אשר לא באו לקראתי כלל ולא היו מוכנים לשמוע שום טוענה או בקשה מצידי ועמדו בשלהם לקבל את הסכום המלא. 12. בתאריך 24/1/10 קיבלתי לכתובת המייל שלי את חשבון מנוי אורנג' שלי ושם הופיע (בין השאר) חיוב על סה"כ 658.81 ₪ בעבור מה שהוגדר כציוד קצה. 13. באותו בוקר של ה 24/1/10 שלחתי מייל לשרות הלקוחות של אורנג' בו פרסתי את טענתי כנגד אותו חיוב וכן בקשה שיעקבו את אותו תשלום עתידי עד אשר נסדיר את העניין (שכן היתי אמור להתחייב ב 10/2/10 עת תשלום הוראת הקבע באשראי). לאחר שליחת המייל, חזר אלי מייל אוטומטי של המערכת שאמר כי הם ישתדלו לחזור אלי תוך יום עסקיים אחד. 14. שראיתי שכנראה שיום העסקים שלהם מתארך לו בהגדרתו, יצרתי עם שרות הלקוחות קשר טלפוני בתאריך 2/2/10. שבו נאמר לי שענייני בטיפול ויחזרו אלי במהרה. 15. כשראיתי שהם כנראה לא מתכוונים לחזור אלי -שבוע לאחר מכן (ובסה"כ שבועיים לאחר הפניה הראשונית) 8/2/10 אני בעצמי יצרתי קשר עם שרות הלקוחות וביקשתי לדעת מה קורה עם ענייני ולמה עד כה הם לא חוזרים אלי, ראיתי באותה התנהלות זלזול והשפלה. 16. הובטח לי שנציג ממחלקת שימור לקוחות יחזור אלי עוד היום (8/2/10). ואכן להפתעתי,חזרה אלי נציגה שלצערי לא חידשה כלום ורק המשיכה בקו הנוקשה והלא מתפשר של החברה. 17. באותה שיחה ביקשתי לקבל לידי העתק של אותו חוזה וירטואלי (תרתי משמע) שנעשה בייננו, הנציגה בדקה את העניין והבטיחה שההעתק ישלח. 18. בתאריך 10/2/10 אכן חויבתי לצערי במלוא הסכום 658.81. 19. בתאריך 23/2/10 קיבלתי לידי את החוזה. 20. יש להזכיר כאן כי אני ומשפחתי לקוחות נאמנים של חברת אורנג מזה כ 15 שנים, דבר אשר לא השפיע ולו בקצת על החלטת כול הבאים בענייני. 21. בקשתי הינה מכול אדם אשר יוכל לעזור לי בהתנהלות אל מול אותה ענקית תקשורת שיעזור לי בכול אפיק שהוא יוכל. 22. אין זה מין ההוגן כי יחייבו אנשים תמימים על סכומים כאלו בטוענה כי היה סעיף בחוזה (חוזה שקיבלתי רק לאחר כול ההתנהלות מולם ולבקשתי) אשר מחייב אותי בסכום כה גבוהה. 23. ימים ושעות רבים השקעתי על מנת להתמודד עם אותה חברה ולצערי אני עדיין מרגיש שזה קרב ענק מול גמד... כולי תקווה שמשהו יפריח לי את אותה מחשבה ויעזור לי להתמודד אל מולם בהוגנות. 24. בתודה מראש לכול המסייעים, סמימי ירון samimiyaron@gmail.com 0547-505787

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות