לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מיקי

שידרוג מכשיר בסלקום

לפני 3 ח' ניגשנו לסניף דינמיקה סלולר לשדרג מכשירים אחד ממנהלי הסניף ישב איתנו ומחר לנו עיסקה של 3 מכשירים בטענה כי מאחר והוא רואה את החשבונות החדשיים שלי אכן השידרוג מתאים לנו ולמעט תשלום על המכשיר השלישי לא נשלם יותר!!!!! כמבון שהאמנו לו ושידרגנו מאז כל הזמן בטלפונים עם סלקום שמבטיחים שמסלולים אחרים יועילו אך לשווא אני כיום משלמת פי 2 ויותר בחשבון החודשי-וכל זה בגלל בחור שרצה לתפור עיסקה והבטיח הבטחות שאין באפשרותו לקיים! נה עושים למי עוד נותר לפנות 300 ש"ח בחודש תוספת לחשבון הקבוע !איך בכל זאת מבטלים עיסקה????????

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום צרכנות