• 26 בנובמבר 2014

    התפטרות מוצדקת?

    שלום רב,

    התחלתי לעבוד כמזכירה בבית ספר. לאחר כחודש שינו לי את התפקיד לאחראית גביה, דבר שלא הוזכר כלל בראיונות או בתחילת העבודה. כל התפקיד השתנה ופתאום הפכתי למנהלת חשבונות,תחום שמרתיע אותי מאוד. לכן הודעתי שאיני רוצה להמשיך בתפקיד זה. אך מבחינתם מדובר בתפקיד שעל מזכירה לבצע, גם אם לא נאמר לי על כך מראש. לכן נאלצתי להתפטר. מקום העבודה מסרב לתת לי מכתב על השתלשלות העניינים, ומסרב לתת לי מכתב פיטורים.

    האם ההתפטרות שלי נחשבת מוצדקת? האם אוכל לקבל דמי אבטלה על סמך הצהרתי זאת? האם מקום העבודה מתנהל באופן חוקי?

    תודה רבה!

    26 בנובמבר 2014
  • 26 בנובמבר 2014

    התפטרות מוצדקת?

    יש להוכיח הרעה משמעותית בתנאי העסקתך. מכל מקום, עלייך לצבור תקופת אכשרה של 12 חודשי עבודה מתוך 18 החודשים שקדמו לאבטלה על מנת להיות זכאית לדמי אבטלה.

    26 בנובמבר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?