איך והיכן ניתן להתלונן על טיפול לקוי ויחס רע בביטוח לאומי?
שלום אני אובדת עצות לגבי עניין מסויים שנמשך כבר למעלה משנתיים שלחתי אינספור מכתבים, הייתי מספר פעמים בסניף, ובכל פעם הובטח לי שהעניין בבירור ויטופל בהקדם. אך כבר עברו למעלה משנתיים והעניין לא טופל. לאחרונה אף לא עונים למכתבים, ולא לבקשות לחזור טלפונית. כמו כן נתקלתי ביחס מאוד מבזה ומקומם מצד הפקידה המטפלת בתיק. חשוב להדגיש שלא מדובר בטרחנות או בניסיון לבקש משהו שאינו מגיע לי, אלא משהו שמגיע לי וגם בסניף אמרו שאכן מגיע אלא שיש בעיה טכנית מאיזו מחלקה יגיע הכסף. רציתי לדעת האם יש מקום בו ניתן להתלונן על הטיפול והיחס? האם יש טעם בזה בכלל? האם בביטוח לאומי יש גוף שמבקר את העובדים או שמראש מגינים אחד על השני? וכן, האם לאור התנהלות כושלת ומבזה של הפקידה המטפלת בתיק אפשר לדרוש שהתיק יועבר לפקידה אחרת? יש לזה סיכוי? תודה
באפשרותך לפנות לאגף לפניות הציבור של המוסד לביטוח לאומי.
שאלות נפוצות:
בן ציון ר.
דפנה.
פרפר נחמד