לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
משה

באיזו גישה צריך לבוא לעסקת טיעון?

שלום לכולם. לפני חצי שנה היתי מעורב בתאונת דרכים, בקיצור המשפט עוד חודש. שאלתי היא כזו: במידה ואני רוצה לסגור בעסקת טיעון, זה נחשב שאני מודה באשמה? שאלה נוספת: בוא נאמר שהתובע המשטרתי מחליט משהו מסוים, האם דברים שאני יגידו לו יכולים לשנות את דעתו לגביי העסקה? מה נחשב עסקה טובה ?הנתונים הקייימים זה אי מתן זכות קדימה, נהיגה בקלות ראש, חוסר זהירות אילו דרכים היתם ממליצים לפנות אל התובע המשטרתי? התאונת דרכים נחשבת עם נפגעים, למרות שבפועל לא היה כלום , סגנון של "להוציא מהביטוח" . גם בדו"ח הרפואי לא היה מצוין שום דבר מיוחד. שבוע טוב לכולם.

item.Author מנהל הפורום דודי דויטש, משרד עורכי דין

משה ערב טוב, במסגרת הסדר טיעון מגיעים הצדדים להסכמה לעניין רכיבי הענישה, ומשכך על הנאשם להודות בעובדות כתב האישום. מדבריך אני למד כי הואשמת, בין היתר, בנהיגה בקלות ראש, סעיף המקים חובת פסילה בת 3 חודשים. בפגישתך עם נציג המאשימה עליך להגיע מוכן, לאחר שצילמת את חומר הראיות בתיק ולאחר שבחנת את העדויות ואת דוח הבוחן. כמו כן, עליך לציין במהלך הפגישה את נסיבותיך האישיות, וותק נהיגתך ועברך התעבורתי התקין (אם אכן מדובר בוותק ועבר נקי), ולנסות להגיע להסכמה לעניין רכיבי הענישה. אם רשיון נהיגתך חשוב לך, פנה לעורך דין המתמחה בתחום התעבורה שכן פסילת המינימום בעבירה של נהיגה בקלות ראש, היא בת 3 חודשים. בהצלחה

משה

לפי מה שאני מבין, גם אם עו"ד מקצועי ומיומן אני אוכל לקבל מינימום פסילה בת 3 חודשים? לא קבלתי פסילה מנהלתית, שבד"כ נותנים, עד כמה זה בא לטובתי בעניין הזה? תודה על ההמלצות.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תעבורה