לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שי

נגררים

שלום רב. אשמח לדעתך . כחברה להובלת צנרת בנינו נגרר אצל יצרן נגררים מקומי . הנגרר יכול לקחת עד משקל כולל 30 טון (כולל משקל עצמי) . היעוד הוא לקחת תופים כך שגובה המטען כולל הנגרר 4.8מ' . רוחב הנגרר 2.5 מטר. היצרן שיצר את הנגרר הוציא לנו רשיון כשברישיון נרשם גובה עם מטען כולל 4 מ' . ונספח חתום ממשטרה בשם היתר להובלת מטען חורג. שם כתוב בין היתר שנדרש ליווי , האורך הכולל לא יעלה על 25 מ' , הרוחב לא יעלה על 4.5 מ' , גובה לא יעלה על 4.8מ' , כולל סיייג לשעות נסיעה בשעות שהן לא העומס. האם היתר כזה מתאים לנגרר שתיארתי . האם לא יהיו לנו בעיות בנסיעה בכבישי הארץ ? תודה שי

item.Author מנהל הפורום דודי דויטש, משרד עורכי דין

שי שלום, עליך לנהוג ברכב בהתאם להוראות רשיון הרכב ו/או הנגרר. לגבי הנספח כאמור, מדבריך אני למד כי בחריגה עד גובה ו/או רוחב ו/או אורך יש צורך בליווי. יש לבחון היטב את הנספח ולנהוג עפ"י האמור בו. כמו כן, לא ברורה לי הסיפא של שאלתך. "האם היתר כזה מתאים לנגרר שתיארתי" האם הנספח לא מתייחס לנגרר הספציפי??? אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה נוספת.

שי

שלום . תודה על תגובתך . הנספח הוא לא ספציפי לנגרר שייצרו עבורנו , אלא כללי ומדבר על נגרר של 25 מטר אורך , 4.5 מטר רוחב , וגובה 4.8 מ' , ושם הוכנסו סייגים של רכב ליווי , תנועה שלא בשעות עומס ועוד. מה לשהבנתנו לא אמור לחול על נגרר של 2.5 מטר רוחב 12 מטר אורך , 4.8 מ' גובה . החשש הוא שכשנעלה על הכביש האכיפה תהייה לפי מה שנכתב בהיתר , שלכאורה ככלי מדי עבור הנגרר שייצרנו .

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תעבורה