לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
קינן

העתק מהקלטה של שיחה בין שניים

האם לצד שאינו מקליט בשיחה בין שני אנשים יש זכות לקבל העתק ממנה? במידה ושניים משוחחים ובדיעבד מתאמת החשש שצד אחד הקליט את השיחה האם ובאילו תנאים ניתן לדרוש העתק השיחה? האם רק ברגע שהוא משתמש בה?

אלירן חפץ

שאלה יפה שאלת קינן. אז ככה בגדול התשובה היא שאין זכות לצד המוקלט לקבל את השיחה והוא נתון לחסדיו של המקליט......אלא... במקרה והעניין אן המחלוקת מגיעה לדיון משפטי...אז כן ניתן לחייב את הצד המקליט להעביר את החומר המוקלט...הכל בהתאם לנסיבות המקרה... בהצלחה.

קינן

במידה ואכן מגיע לשלב שציינת. האם יש חובה לתת את כל מה שהוקלט? או רק החלקים שנעשה בהם שימוש של הצד המקליט? אולי בכלל לא צריך לבקש ולתת לו לחשוב שגם לך יש הקלטה ולענות על פי הזכרון מ שהיה ולטעון טענות שיהיה מוכרח להביא את כל ההקלטה מה דעתך?

אלירן חפץ

קינן שלום שוב.... אני מניח שברגע שמגיע שלב הדיון החומר אמור להיות מוצג בפני שני הצדדים.....אבל בכל מקרה אני מציע שתפנה לייעוץ עורך דין טרם אתה מקבל החלטות,במידה כמובן ואתה לא מיוצג. חשוב לציין כי לא מקובל לבצע עריכה או חיתוך לגבי חומר הראיות כך שאני מניח שאם יוצגו ראיות בצורה כשרה הן יוצגו במלואן ....לפחות כך אני מקווה . ושוב אני חוזר ואומר לגבי אסטרטגיה איך כדאי ומה כדאי לעשות ...אני שוב מציע לך להתייעץ עם עורך דין בתחום ומשם להתקדם. מאחל לך בהצלחה.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חקירות פרטיות