לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אהד היזמי

רמאות צרכנית של מוצר חשמלי

אמא שלי קנתה תנור הרבה יותר יקר מהממוצע של השוק של חברה שנחשבת יוקרתית לצורך העניין אגיד שגם דודה שלי קנתה את אותו תנור בדיוק וגם מאותה חנות, התנור מההתחלה לא עבד טוב הוא אפה כל דבר בצורה לא אחידה או בצד ימין או בצד שמאל המעלות לא אותו דבר או שהוא אופה דברים בצדדים ובאמצע משאיר אותם בצורה חיה לחלוטין ואי אפשר לאפות או להכין אוכל בצורה הזאת. שירות הלקוחות מצידו שלחו טכנאי והטכנאי בדק עם המכשור שלו את התנור ואמר שהכל בסדר ואין לו יותר מה לעשות עם זה והשאיר אותנו ככה. לאחר כמה חודשים של תסכול מצד אמי החלטתי לטפל בזה בעצמי, התקשרתי לשירות הלקוחות והם מצידם אמרו את אותו דבר וטענו כי אם הדברים שאנחנו אופים נשרפים צריך לשנות את הטמפרטורה למרות שבאותו תנור דודה שלי אופה את אותם דברים באותם המעלות והכל יוצא מצוין ולא עניין אותם שהצעתי אפילו להראות לטכנאי איך אני שם משהו בתנור והוא יוצא אפוי בצורה לא תקינה והוא אמר לי בתגובה זה לא מעניין אותי איל זה יוצא אלא רק אם הציוד שלי אומר שהכל תקין וחוץ מזה כלום לא משנה ולא רק זה אלא שהפעם רצו 250 שקלים על שליחת טכנאי כי תמה תקופת האחריות ומצידם אין כל אחריות ואני יכול לעשות מה שאני רוצה עם זה ובסוף גם ניתקו לי בפנים. עכשיו השאלה שלי היא מה אני יכול לעשות עם זה? לקנות תנור חדש אחרי פחות משנתיים רק בגלל ששירות הלקוחות הרשמי של החברה בישראל זו המדיניות שלו ולא מעניינים אותו הלקוחות שלו מתנהג כך. האם אני יכול לעשות עם זה משהו כמו לשלוח מכתב אזהרה לפני תביעה כדי לנסות להפחיד או להרתיע כדי שלפחות ינסו לעזור לנו או להחליף את התנור? והאם בכלל יש לי מה לעשות עם זה?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום שירותי עזר משפטיים