תיקון מענה לשאלה בטופס התביעה
אני עוזר לבן משפחה ובגין מחלה מסוימת בה לקה מילאתי עבורו טפסי תביעה (של קרן פנסיה) לצורך קבלת קצבה. רציתי לשאול איך ניתן לתקן תשובה שעניתי לשאלה שנרשמה בטופס התביעה: בטופס התביעה נשאלה השאלה האם הוגשה תביעה לביטוח לאומי ובין מה הוגשה. אציין כי אכן הוגשה תביעה לביטוח לאומי בגין אותה מחלה מסוימת, אלא שבאותה התביעה צויין כי פרט למחלה המסוימת ישנם גם כאבים אורטופדיים שגורמים לבן המשפחה לשכב ימים. (אעיר שהביטוח הלאומי כלל לא לקח את הנושא האורטופדי בחשבון ואישר את התביעה שהוגשה לו בגין אותה מחלה מסוימת בלבד). אלא שבתשובה שעניתי בטפסי התביעה של שקרן הפנסיה שכחתי לציין את הנושא האורטופדי ועניתי שהתביעה לביטוח לאומי הוגשה בגין המחלה המסוימת מבלי לציין את הנושא האורטופדי. שאלתי היא: האם על מנת לתקן זאת ולמנוע טענה עתידית בדבר אי גילוי מצד הקרן , מספיק שאשלח מטעם בן המשפחה לקרן הפנסיה את טופס התביעה עצמו שהוגש לביטוח לאומי בו מצויינות התלונות הן לגבי המחלה המסוימת והן לגבי הנושא האורטופדי? או שיש לפעול בדרך אחרת על מנת לתקן את המענה שפורט לעיל? תודה
לדעתי די שתשלח בדואר רשום את טופס התביעה עצמו כדי לייתר ספקות.
תודה על תשובתך. רק רציתי לוודא ש משלוח בדואר שליחים (של רשות הדואר) שגם לו יש מספר שניתן לעקוב אחריו באתר רשות הדואר + אפשרות לקבל אישור מסירה- הינו טוב כמו דואר רשום
שאלות נפוצות:
דנה פורטל
דן אלמוג
אסף כהן
אחת בשם ל'