לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
רועי

בהמשך למשה השקעה על ידי מנהל השקעות בפורקס

אני כמעט משוכנע שאנחנו נפלנו על אותו בנאדם רק שאני איבדתי אצלו 40 אלף שקל יש לי הקלטה שלו לפני ההפקדה שמבטיח לי גג סיכון 20 אחוז מערך התיק והודעה ששלחתי לו שלא יסכן את התיק כשראיתי שמינף הרבה אמר בסדר והמשיך לעשות כרצונו עד שאיבד את התיק לגמרי , מה אפשרי לעשות בנידון ?

כנרת רצון פיקובסקי, עו"ד

ממליצה לפעול בהדרגה: קודם כל להחליט מה אתה רוצה מאותו אדם, לאחר מכן, לפנות אליו על מנת שתהיה לו הזדמנות לתקן, ולאפשר לו לתת לך מענה ורק לאחר מכן, כברירה אחרונה, לשקול להגיש תביעה. ממליצה להימנע מתביעה ככל האפשר ולהגיע להבנות ללא מעורבות משפטית.

רועי

קודם כל תודה על התשובה המהירה , 1. מה שאני רוצה מהבנאדם זה פשוט מאוד את הכסף שלי ואני גם מוכן להתפשר על 80 אחוז החזר כי הוא הבטיח לי שגג 20 אחוז הפסד במקרה ש... וזה היה מקובל עליי אך בפועל הלך 100 % ,2.אם ניסינו את כל האמצעים לתיקון והם לא צלחו , לגבי התביעה זאת אומרת לפי מה שאני מבין ממך שאם נגיע לשם בלית ברירה זה לא כל כך לטובתי, תקני אותי אם אני טועה ? ושוב תודה לך

כנרת רצון פיקובסקי, עו"ד

מציעה לך קודם כל לפנות אליו בעל פה ואז בכתב. הכוונה שלי היא שאם תגיע לבית המשפט זה יקח זמן, יעלה כסף, והתוצאה אף פעם לא בטוחה. זה לא אומר שזה לא לטובתך.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות בשוק ההון