• 16 ביולי 2014

    ביטוח אבדן כושר עבודה

    לפני תשעה חודשים אשתי חלתה ומאז אינה עובדת.
    יש לאשתי ביטוח אבדן כושר עבודה, ולכן הגשנו תביעה לפני חצי שנה.
    בכל פעם שאנחנו מתקשרים לחברת הביטוח לברר מה עם התביעה, אומרים לנו "זה בטיפול". הם לא נותנים לנו לדבר עם האחראי על התיק כי "הוא לא מדבר עם לקוחות", ובנוסף לכך, אשתי עדיין צריכה להמשיך לשלם בכל חודש עבור הפוליסה.
    מה ניתן לעשות? כיצד ניתן לזרז את חברת הביטוח? איך אפשר לדעת באמת מה מצב התביעה? איך אפשר להפסיק לשלם הכל חודש עבור הפוליסה?
    תודה.


    16 ביולי 2014
  • 16 ביולי 2014

    ביטוח אבדן כושר עבודה

    גורן שלום.,

    ככלל לא מומלץ לפנות לחברות הביטוח לבד. לא רק שהדבר מתעכב אלא שפעמים ישנה סוג של "הרמה להנחתה" ע"י טעויות שניתן בקלות לבצע בלי לשים לב ובעטיין התביעה יכולה להדחות או שתשולם בחסר רב.

    מומלץ להגיש התביעה כשהיא מגובה בחוות דעת של המומחים הרלוונטיים ורצוי באמצעות עו"ד העוסק בתחום

    במידה ותרצה ליעל ולזרז הטיפול הנך מוזמן לפנות למשרדי

    16 ביולי 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?