לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
בני

תביעה למחלת מקצוע מיקרוטראומה

אני עשיתי תאונת דרכים לפני שנתיים ב2013 יש לי בלט דיסק חמור אני אצטרך ניתוח מאחר ואני עשיתי 3 זריקות אפידורל וכעת מטופל במדבקות מורפיום וצריך ניתוח לפי הרופא ממרפאות כאב ולפי הרופא של עמוד שדרה מבית חולים איכילוב המשפט נגמר בגישור מגוחך מאחר ואמרו שיש להם תיעוד שאני מצולם עובד. אני לא ראיתי את תיעוד רק הקשבתי לעורך דין שלי שאמר שכדאי להגיע לסיכום מה שהם מציעים המומחה מטעם בית משפט נתן לי 0 אחוז נכות ואומר גם אם יש לי את כל בעיות של גב זה לא מתאונה אולי ממשהו אחר מאחר וכל פעם היו לי בעיותגב לפי הרישומים שהוא בדק בתקופה ארוכה השאלה שלי היא: אני יכול לתבוע את ביטוח לאומי כמחלת מקצוע את בלט דיסק שיש לי אני עצמאי מתכנט בחברה שלי משנת 1993 והייתי יושב כמעט 10 שעות על כיסא כל יום גם האורטופד אמר לי כמה פעמים שזה סביר יותר מהעבודה שלי יש טעם לנסות לתבוע את ביטוח לאומי על מחלת מקצוע? יש תיעוד של ביקורים שהייתי אצל אורטופד ורופא משפחה בתאריך 16.7.2006 27.8.2006 22.5.2011 26.5.2011 10.7.2012 יש תיעודים על תלונות של גב תחתון וצוואר וגם אצל רופא משפחה שלי יש תיעודים. ולצערי אתמול תאריך 18.4.16עברתי תאונת דרכים בדרך הבייתה מהעבודה בשעה 18:20 בתאונת שרשרת שרכב1 עצר בפתאומיות ואני נכנסתי ברכב 2 שעצר ממולי , הייתי במהירות של 60 בערך ולא הספקתי לבלום ונגרם לרכב נזק רב וגם הלכתי למיון בגלל שהיו לי כאבי גב איומים אשמח אם תגיד לי איך אני מתנהל מכאן ?והאם יש טעם לתביעה מול ביטוח לאומי ? או חברת הביטוח שלי שוב על תאונה הנוכחי ?

item.Author מנהל הפורום אריק שלו, עו"ד

שלום בני, לשאלתך המורכבת אשיב, בעניין הגשת תביעה לביטוח לאומי בגין בעיית הגב אציין כי מאוד קשה יהיה להוכיח כי הנזק הוא תוצאה של העבודה. לעניין חברת הביטוח והתביעה מולם לא אוכל להתייחס שכן הפרטים שמסרת אינם מספקים וגם משום שהיית מיוצג ע"י עורך דין. בעניין התאונה האחרונה, אציין כי בכל מקרה יש לפנות אל חברת הביטוח יתכן שהתאונה גרמה להחמרת מצב קודם. נשמח לעמוד לשרותך.

item.Author מנהל הפורום אריק שלו, עו"ד

שלום בני, לשאלתך בעניין תאונות דרכים ישנות בהן הגעת להסדר עם חברת הביטוח . לא ניתן לפתוח את התביעה מחדש . בעניין הטענה לבעיות גב כתוצאה מתנאי העבודה. הסיכוי שביטוח לאומי יכיר בבעיות הגב , נמוך מאחר וטענת לבעיות גב כתוצאה מתאונת הדרכים. באשר לתאונה האחרונה - אם ארעה תוך כדי ועקב העבודה יש להגיש תביעה לביטוח לאומי וגם לחברת הביטוח. המצב הרפואי החדש יבחן בהתאם לנתונים. נשמח לעמוד לשרותך.

item.Author מנהל הפורום אריק שלו, עו"ד

מומלץ לפנות בליווי מסמכים לייעוץ משפטי פרטני בעניין האפשרויות העומדות בפנייך.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אובדן כושר עבודה