לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אבי

ביטול/הפרת הסכם פשרה ע"י חברת בטוח

שלום הגענו להסכם פשרה של א.כ.ע עם חברת ביטוח לפני למעלה מ 5 שנים. אני חש ע"פ הקשיים שמערימים עלי לאחרונה בחברת הביטוח שמתקרב מצב שחברת הבטוח תסרב להמשיך לשלם לי את מה שהוסכם בהסכם פשרה. אינני חושש מכך , אולי אפילו ההפך ! היות ו 1) אני מצטער היום שהסכמתי להסכם הפשרה בו הפסדתי כשליש ממה שהגיע לי אבל אז לא היית לי ברירה... 2) אני מאמין שבעימות משפטי (היום) אזכה ביתר קלות בשל מצבי הבריאותי בכל זכויותי ובכל הכספים שחברת הבטוח חייבת לשלם לי. שאלתי היא לבמקרה שאני אעדיף דוקא כן ללכת לכוון של עימות משפטי אם חברת הבטוח תפסיק לשלם לי תגמולים: האם במקרה כזה שחברת הבטוח מפרה/מבטלת את הסכם הפשרה ומפסיקה לשלם לי תגמולים האם אני יכול לשוב לתבוע את הסכום המקורים שהגיעו לי - לפני הסכם הפשרה ? שהרי ההסכם מופר (אם יופר) ע"י חברת הבטוח ?

אלירן וקנין, עו"ד

שלום אבי, חברת הביטוח חייבת לכבד את הסכם הפשרה עליו חתמה איתך. אני לא חושב שחברת הביטוח תפעל בניגוד להסכם. במידה וכן תמיד פתוחה בפניך האפשרות להגיש תביעה לביהמ"ש. אלירן וקנין, עו"ד תביעות נזיקין, ביטוח, תאונות, אובדן כושר עבודה ורשלנות רפואית Eliran.va@gmail.com

אבי

לא קיבלתי שתשובה על שאלתי : " האם במקרה כזה שחברת הבטוח מפרה/מבטלת את הסכם הפשרה ומפסיקה לשלם לי תגמולים האם אני יכול לשוב לתבוע את הסכום המקורים שהגיעו לי - לפני הסכם הפשרה ? "

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום אובדן כושר עבודה