• 27 בדצמבר 2015

    אי טיפול מתן רפואי ראוי על ידי רופאי הקופה

    לעו"ד סקלסקי שלום רב,

    אישתי לא הרגישה טוב, הלכה בהתחלה לרופא המשפחה שלה, רק מהסתכלות וללא כל בדיקה אמר זה וירוס תוך יום יומיים זה יעבור "לנוח לנוח הרבה חולים ככה עכשיו". המצב החמיר ואחרי יומיים הגיעה לרופאה המחליפה של רופא המשפחה היא בדקה מעט את הנשימות ואמרה חמישה ימים עד שבוע יקח בינתיים לנוח לקחת סירופ לשיעול והוירוס יעבור. 6 ימים עברו ואנו רואים שהמצב מדרדר הלכנו שוב לרופאה שהייתה באותו הזמן בקופה שהפעם אמרה זה 10 ימים יקח, אף אחד לא חשב שצריך לעשות בדיקות דם, שתן, צילומים או כל בדיקה אחרת, כבר לא סמכנו עליהם והלכנו למיון ושם עשו את כל הבדיקות וראו שיש דלקת ריאות חמורה וסינוסיטיס, אני מפחד לחשוב מה היה קורה אם היינו מחכים בבית עוד כמה ימים.

    האם לא מדובר ברשלנות רפואית ?
    והאם יש אפשרות לתגמול כספי כלשהו?

    אודה על חוות דעתך
    בכבוד רב,
    מורן

    27 בדצמבר 2015
  • מנהל הפורום יאיר סקלסקי, עו"ד 27 בדצמבר 2015

    אי טיפול מתן רפואי ראוי על ידי רופאי הקופה

    מורן שלום,
    ראשית טוב שהמצב אובחן במועד.
    לאור העובדה שמצבה של אשתך אובחן וטופל, אינני ממליץ על בירור משפטי של הענין.
    גם אם היה איחור באבחון מצבה, לא ניתן להגיש תביעה על נזק שכמעט נגרם.
    הימים בהם היא סבלה הם באמת לא נעימים אך אני לא בטוח שמצדיקים בירור משפטי.
    כדאי אולי לכתוב מכתב תלונה לנציב פניות הציבור בקופה בה הנכם מבוטחים.

    27 בדצמבר 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?