לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
דני

פעולה כואבת של רופא שגרמה לכאב כרוני

שלום, האם בעקבות פעולה כואבת של רופא, שגרמה לכאב כרוני וסבל, שנמשכים כבר כמעט שנה, ניתן להגיש תלונה? אציין, שהרופא לא הזהיר אותי לפני הפעולה, לא אמר לי מה הוא הולך לעשות ולא ציין, שיכול להיות שזה יגרום לאי נוחות כלשהי. הוא פשוט ביצע את הפעולה ללא שום התראה. הכאב הפתאומי שהרגשתי, היה בלתי נסבל. זה היה ביקור רגיל אצל רופא עור. פניתי לכמה רופאים מתחומים שונים ואף אחד מהם לא ידע איך לעזור לי ולא נתן שום אבחנה לכאב שאני מרגיש מאז אותו הטיפול. האם בכל זאת, ניתן לעשות משהו במקרה הזה, מבחינה משפטית? תודה.

יאיר סקלסקי, עו"ד

שלום רב, תוצאה קשה של טיפול רפואי אינה נחשבת בהכרח רשלנות רפואית. השאלה מה צריך היה הרופא לעשות על מנת להימנע מהתוצאה. העובדה שגם כיום אין אבחנה של הבעיה ממנה הנך סובל מקשה במעט על הגשת תביעה כי למעשה חוץ מהתיאור העובדתי שלך לא יודעים למה הרופא גרם לך. יש לבדוק ענין זה עד תום ככל שניתן, בטרם הגשת תביעה.

דני

שלום, אני אחדד את העניין. בעיה שבגינה פניתי לטיפול, היא הופעת נקודה קטנה על עור של איבר מין. הפעולה שבוצעה - הרופא משך עם האצבעות את אותו חלק של העור עם הנקודה ומחץ אותו עם האצבעות בצורה מאוד חזקה והחזיק ככה כמה שניות. הכאב היה חזק ביותר. זה נעשה בפתאומיות, בלי שום התראה והכנה ועוד באיבר כל כך רגיש. מאז יש לי כאבים באותו המקום, במצבים שונים במהלך היום. יש לי מכתב מהרופא עצמו, שבו הוא מתאר את הפעולה שביצע. מה עלי לעשות בשביל שניתן יהיה להגיש תביעה? תודה.

יאיר סקלסקי, עו"ד

תביעה ניתן יהיה להגיש באם יתברר שהרופא ביצע פעולה לא מקובלת, לא סבירה או לא בהסכמתך. מתיאור הדברים יתכן שאכן זה המצב. על מנת לקבל החלטה יש לעיין ברשומה הרפואית, להתייעץ עם מומחה רפואי מתאים ולקבל ממנו חוות דעת שתכלול גם את ההתרשלות, את הנזק ותיאור כיצד ההתרשלות גרמה לנזק.

דני

שלום, עם איזה מומחה רפואי ניתן להתייעץ בעניין שתיארתי? מה תחום המומחיות שלו? תודה.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום רשלנות רפואית