לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אבישי

האם כדאי לתבוע את חברת בוקינג

לאחר שביצעת הזמנה למלון וביטלתי אותה התברר שקיימת הזמנה נוספת על שמי לאותו המלון שעליה לא קיבלתי אישור במייל ולא בדף ההזמנות האישי שלי. לכן לא הייתי מודע להזמנה זו וחוייבתי בסכום המלא על ידי המלון. הוקינג טוענת שטעיתי בהקלדת המייל ולכן האישור נשלח למיל אחר. לדעתי גם אם טעיתי בהקלדת המייל זה נעשה כאשר הייתי מחובר בשם המשתמש שלי ובוקינג הייתה חייבת לשים את ההזמנה ברשימת ההזמנות הפתוחות שלי תחת החשבון שלי אבקש חוות דעתכם אם כדאי לתבוע . תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

אבישי, שלום רב, חוות דעת אם כדאי לתבוע חורגת מהתחום של הפורום, ואפשרית רק לאחר בחינת כל הנתונים לעמקם. השיקולים העיקריים הם: (1) סיכויי התביעה – האם אתה בטוח ויכול להוכיח שההזמנה האמורה לא הייתה בדף ההזמנות שלך והאם בדקת אותו וראית שההזמנה לא הופיעה שם. (2) גובה החיוב לעומת עלות התביעה. אגב, לבוקינג יש משרד בארץ ולכן אפשר להגיש את התביעה בארץ, והיא אינה בינלאומית.

ויקטור

תבעתי את בוקינג בארץ,ובכתב ההגנה שלהם הם טוענים שאין להם שום קשר לבוקינג העולמית,והם תובעים ממני הוצאות משפט!!

אשר

תביעה ייצוגית

ויקטור

הזמנתי מלון באתונה,וכשהגעתי ב10 בלילה הודיעו לי שהחדר בוטל ע"י בוקינג ,תבעתי את בוקינג,אך נאמר לי שבוקינג ישאל לא שייכת טילי לתבוע את החברה בהולנד,והם גם תובעים הוצאות,מה עושים????

ויקטור

הזמנתי מלון באתונה,וכשהגעתי ב10 בלילה הודיעו לי שהחדר בוטל ע"י בוקינג ,תבעתי את בוקינג,אך נאמר לי שבוקינג ישאל לא שייכת טילי לתבוע את החברה בהולנד,והם גם תובעים הוצאות,מה עושים????

לימור בן חיים

האם ידוע לך הכתובת של המשרד שלהם בארץ? בשירות הלקוחות אמרו לי שרק בהולנד, ואני מאוד רוצה לתבוע אותם. ביקשתי לבטל הזמנה ולא הסכימו ללא חיוב, שיניתי תאריכי שהייה, הפסדתי לילה, קיבלתי אישור במייל, הגעתי למלון ואין הזמנה על שמי בכלל, ויש המשך. תודה רבה

שמעון אלוש

אגב אני הגשתי תביעה נגד בוקינג . הם בכתב הגנה טוענים כי אין קשר בין המשרד בארץ למשרד בהולנד . דעתך דרך אגב התביעה בגין כך שחדרים שהוזמנו במלון לא התקבלו . זאת מאחר והמלון טען כי לא קיבל הזמנה מבוקינג .

item.Author מנהל הפורום עו"ד יואב סלומון

אכן טענה כזו התקבלה על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב אולם הוא קבע גם שאפשר להמציא להם את התביעה בהולנד ולקיים את הדיון בבית משפט ישראלי. לכן אם התביעה שלך מצדיקה זאת מבחינת גודלה אפשר לבקש מבית המשפט רשות להמציאה בחו"ל (ואז יהיה צריך לתרגם אותה ולמסור אותה במשרדי בוקינג בהולנד)

זהר וולפרט כהן

קרה לי מקרה זהה. ביצעתי שתי הזמנות לשני מלונות בשוויץ, ביטלתי אחת ללא עלות ( יש אסמכתא) ומהשנייה נהנית בשבוע האחרון.לתדהמתי גיליתי שחוחי בתי על ידי המלון שבו לא ביצעתי הזמנה. בוקינג והמלון טוענים שזו בוצעה עם מייל שגוי וטלפון שגוי, כאשר בעיקרון המייל מוקלד ( לא חובת הקלדה) רק לטובת האורח ואילו שאר הפרטים לרבות מייל המזמין נשלפים אוטומטית ( שמורים באתר ומופיעים בכל פעם שאני מבצעת הזמנה). ההזמנה אינה בכרטיס ההזמנות שלי ואינה ברשותי. אף גורם אינו לוקח אחראיות וסכום החיוב כ 7800 ש״ח. בכוונתי לתבוע את הסכום ודמי פגיעה בחופשה ( יומיים שאיבדתי לטובת כל הבירורים) איך להתקדם?

סיגי חיימוביץ

מבינה שיש הרבה מקרים דומים ,גם אני הזמנתי מלון בארץ דרך בוקינג,אך לא קיבלתי אישור למייל.חשבתי שנכנס לספאם ולכן הקלדתי כתובת אחרת ,לאחר שביטלתי קיבלתי למייל אישור על ביטול אך מסתבר שנפתחו על שמי שתי הזמנות ואחת מהן חויבה!!!!!!!!!!!!בוקינג טוענים שרשת מלונות פתאל צריכים להחזיר את הכסף ופתאל אומרים שבוקינג.מסתבר שאף אחד לא מוכן לוותר על העמלות שלו

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום משפט בינלאומי