open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 18 באוקטובר 2017

            הזמנתי סוויטה עם שתי חדרים באתר שרשום בפירוש שביטול חינם עד 4 לינואר אחרי לאחר שהחלטתי לבטל את הסוויטה ולפצל את החדרים לשתיים נכנסתי לאתר לאותו המלון בכדי להזמין שתי חדרי דלקס שגם בהם הביטול עד 4 לינואר לפני שביצעתי את התהליך של הזמנת של חדרי הדלקס נציג שדיברתי איתי טען שיש 3 חדרים כאלו פנויים וכדאי לי להזמין זאת מהר לפני שלא ישארו חדרים מסוג זה אמרתי לו שאני מיד נגשת להזמין וכך עשיתי ושיחזור אלי בכמה דק הקרובות כדי לוודא שהכל מתבצע תקין מאחר והוא חזר אליי נכנסתי לאתר וראיתי שנותר חדר אחד דלקס שבו הביטול חינם עד ה4 לינואר ואחד חדר סופריור שדמי הבטול שלו הם 304 יורו התקשרתי שוב לבוקינג שאני שואלת האם באמת אזל סוג החדר שאותו רציתי להזמין פעם נוספת וטען שנשארו עוד 3 חדרים מסוג זה בזמן שבאתר רשום שאזל!!! אמרתי לו שאני מבקשת להחליף לי את חדר סופריור שבו דמי הביטול 304 יורו לחדר דלקס כי אני לא אשמה שמה שרשום באתר בעצם לא נכון הוא טען שהוא מברר עם המלון אם זה אפשרי לשנות הזמנה זו ללא דמי הביטול ושיודיע לי אם אי אפשר כדי שאחליט אם אני רוצה לבטל או להשאיר את המצב איך שהוא לאחר חצי שעה שניתקתי איתו את השיחה בהסכמה נשלח אליי למייל שהחלפת החדרים בוצעו בהצלחה ללא דמי ביטול .
            בסוף היום נכנסתי לחשבון שלי וראיתי שיש לי הורדה שאני אישית לא עשיתי אותה בסכום של 1275 שקלים ולא הבנתי מאיפה לאחר שביררתי מול הבנק שלי מתברר שבוקינג הורידו לי סכום של דמי ביטול בסך 304 יורו ללא אישור שלי ללא בקשה לביטול וללא להתייעץ איתי או לשלוח לי מייל שחויבתי או שהמלון לא הבכים בהחלפה ללא תשלום דמי הביטול וזו חוצפה רמאות ועוגמת נפש שנגרם בזמן שהתרתרתי בטלפון עם הבנק 5 שעות כדי לברר מהי ההורדה בזמן שאני סומכת על נציג של חברה כה גדולה .
            וזהו לא המקרה היחיד שלי איתם .
            השאלה שלי היא אם אני אוכל לתבוע אותם על כזו חוצפה ?
            שכחתי לציין שיש לי את כל ההקלטות שמורות עם הנציגים כולל צילומים של האתר מראה אחרת מדבריי הנציגים.

            18 באוקטובר 2017
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form