לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
לירון

באיזה סוג של הטרדה בדיוק מדובר ?

ב'קר טוב לעו"ד השאלה שלי: האם תקין שמפקד יקרא לחיילת למשרדו לא בנושא הקשור להתנהלות היחידה בשום - צורה ולא לצורך ראיון יזום של אחד הצדדים או לשיחה מנהלתית או בקשת עזרה ספציפית הקשורה באופן ישיר לתפקיד ביחידה . נראה שהמפקד קורא ומזמין את החיילת רק בגלל איזה בעיית גדלות או שמשעמם לו או שיש לו חשק לראות אותה מולו במשרדו . > ברור לי שהמפקד מנצל סמכותו לרעה והולך על קו דק של האסור (ומותר) והכל בגדר נדמה לה ש.. . > האם מותר למפקד להתנהג ולהתנהל כך כלפי חיילת ? > האם יש פ"מ או הנחיות האוסרות התרחשות ושעשוע שכזה ? > האם מותר למפקד להזמין חיילת (בערב) למשרדו רק כדי להפוך דף בלוח שנה ? > האם מותר למפקד לקרוא לחיילת למשרדו כדי לבחון אותה בתרגילי הגנה עצמית - כך שתוך כדי הוא שולח ידיים ונוצר מגע "בבחינתו" וזאת למרות שאין לא הכשרה בתחום ? אני חוששת לפעול נגדו להתלונן נגדו ללא הבנה מלאה של מה שמתרחש כלפיי . (בבקשה בשלב זה על תמליץ לי לפנות לקפ"צ או ליוהל"ן או לנקח"ל ולא למצ"ח בדגש על בשלב זה ) מצפה לתשובתך המהירה תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד עידן דביר

לירון שלום רב, הסיטואציות שנקבת בהן אינן תקינות ולמעשה יש כאן חשד לביצוע עבירות שעניינן שררה כלפי פקודים וכיוצא בזה. מייעץ לך לשוחח או לפגוש עורך דין בכדי להבין את כלל הנסיבות ולפיהן להחליט כיצד לפעול. בהצלחה!

לירון

לעו"ד מה הכוונה בשורת תשובתך "וכיוצא בזה......?? בבקשה למרות המגבלות שיש בצינור האינטרנטי ברשותך, הרחב עוד קצת . תודה

item.Author מנהל הפורום עו"ד עידן דביר

אסביר בקצרה - התכוונתי שצריך לבחון את טיב המעשים, יכול להיות שזה שררה והתעללות , יכול להיות הטרדה מינית, יכול להיות התנהגות שאינה הולמת. צריך לשמוע את הנסיבות של כל המקרים... לדיון מעמיק יש צורך בקיום פגישה.

לירון

ערב טוב בבקשה תתייחס לפנייתי ..... תודה

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום דיני צבא