לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גלי

נפילה באוטובוס

שלום רב אימי אישה מבוגרת מאד נפלה באוטובוס עת עשה סיבוב בכיכר ובטרם הספיקה לשבת. היא נפלה על הגב ונחבטה בראשה. הנזק היה כאבים חזקים בכל הגוף , כאבי ראש , חוסר תפקוד באופן עצמאי משך תקופה וטיפול צמוד של בני המשפחה,פיזיותרפיה ואף טיפולים אלטרנטיביים. פניתי לחברת הביטוח במכתב ארוך ומפורט ובדרישת פיצוי. התקבלה תשובת חברת הביטוח לשלם 1500 ש"ח בלבד. אני שלחתי להם תשובה שהצעתם נדחית והם העלו את הצעתם ל- 2500 ש"ח. נראה לי שהם עובדים בשיטת "מצליח" ודי עושים מסחרה מכל התאונה. לאור העובדה כי מדובר באישה מבוגרת מאד והמכה היתה חזקה ביותר אני סבורה כי הפיצוי אמור להיות גבוה יותר. שאלתי היא האם להמשיך להתכתב איתם ולהתעקש על פיצוי הולם או לפנות לעו"ד להגיש תביעה ואז הם יחשבו פעמיים ...? בנוסף האם אפשר להגיש את התביעה ללא עו"ד? והאם זה יהיה שונה כאשר עו"ד יהיה מעורב? אודה לתשובתך.

יוסי

ציינת שמדובר באשה מבוגרת מאוד. לענ"ד מדובר בסינדרום הגולגולת הרכה. חשבת על כך?

עו"ד אליעזר פני-גיל

"הגוגולת הדקה" (לא,הרכה),הוא אלמנט שצריך לקחת בחשבון,אך בהנתן שמדובר באישה מבוגרת,עדיין ראש הנזק העיקרי הוא עזרת הזולת (שהרי הפסדי הכנסה,לרוב- אין).על כן ההתמקדות היא בראש נזק זה בעיקרו.כך גם הדבר לגבי "כאב וסבל".

עו"ד אליעזר פני-גיל

תלוי אם יש הוצאות כלשהן,כגון עזרה בבית וכד'.אם אין,הסכום אינו מופרך,אם יש,זה כבר עניין אחר,והכדאיות לסיים בשלב זה,תויה בשאלה,כמה יש מרחק בין ההוצאות למה שמוצע,כשצריך גם לקחת בחשבון סכום כלשהו על כאב וסבל (ה-2,500 ש"ח יכולים לשקף פיצוי זה). ככלל-כשעו"ד מטפל,יש סיכוי לקבל יותר.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תאונות דרכים