לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גו'י רות

1האם זה נכון שאדם שמקבל קצבת נכות כללית מביטוח לאומי יקזזו לו מהפצויים של התאונת הדרכים את הליקוים הקשורים לתאונה?ואם כך הדבר ,האם מקזזים גם אם האדם יקבל שירותים מיוחדים וקצבת ניידות מביטוח לאומי.?ואיך זה יתבצע -אם כן? 2.כאשר הולכים לוודעות של מומחי

כמה שאלות אליכם: 1האם זה נכון שאדם שמקבל קצבת נכות כללית מביטוח לאומי יקזזו לו מהפצויים של התאונת הדרכים את הליקוים הקשורים לתאונה?ואם כך הדבר ,האם מקזזים גם אם האדם יקבל שירותים מיוחדים וקצבת ניידות מביטוח לאומי.?ואיך זה יתבצע -אם כן? 2.כאשר הולכים לוודעות של מומחים רפואים מטעם התאונה.האם אפשר לתת לו ניירת רפואית או שחייב שהעו"ד יתן לו רק? 3. 2.האם רמטולוג יכול לקבוע גם פגיעות אורתופדיות.למשל-כאבי ובעיות גב (והגבלות בתנועת הכתף כתוצאה מכך).כלומר-האם אפשר להציג לו בעיה אורתופדית בזמן הבדיקה? 4.האם בעצם כול הבדיקות האלה יכולות להיות לא שוות כלום אם אח"כ בבהמ"ש,חברת הביטוח תוכיח למשל, שאם לדוגמא נתנו לאדם 20 אחוז נכות על בעית עיניים אבל הבעיה לא קשורה לתאונה ,אז כול הנכות תיפסל?

עו"ד אליעזר פני-גיל

הקיזוז יתבצע רק לגבי אותן פגימות שמקורן בתאונה,ולא לגבי כל הפגימות הקיימות.הקיזוז חל על כל קצבה שמשלם הביטוח הלאומי,ושמקורה בתאונה. בפועל,החישוב נעשה לקראת סיום התיק,בין בפשרה ובין בפסק דין.

גו'י רות

לענות לי גם על השאלות האחרות? 1.כאשר הולכים לוודעות של מומחים רפואים מטעם התאונה.האם אפשר לתת לו ניירת רפואית או שחייב שהעו"ד יתן לו רק? 2.האם רמטולוג יכול לקבוע גם פגיעות אורתופדיות.למשל-כאבי ובעיות גב (והגבלות בתנועת הכתף כתוצאה מכך).כלומר-האם אפשר להציג לו בעיה אורתופדית בזמן הבדיקה? 3.האם בעצם כול הבדיקות האלה יכולות להיות לא שוות כלום אם אח"כ בבהמ"ש,חברת הביטוח תוכיח למשל, שאם לדוגמא נתנו לאדם 20 אחוז נכות על בעית עיניים אבל הבעיה לא קשורה לתאונה ,אז כול הנכות תיפסל?

עו"ד אליעזר פני-גיל

1.לא,עוה"ד צריך להעביר. 2.אתה יכול להציג,והוא יחליט אם זה קשור אליו. 3.אם חברת הביטוח תוכיח שאין קשר לתאונה,סביר שאכן לא תקבל פיצוי,אבל זה לא פשוט להוכיח זאת.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תאונות דרכים