לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מורן

מי אשם בנזק לרכב שלי

נכנסתי לחנייה ברוורס כדי לחנות עם קדמת האוטו מול הכביש, היה רכב בחנייה ממול שבדיוק נכנס לחנייה (קדמת הרכב שלו מול המדרכה), אחרי שנכנסתי עם יותר מחצי רכב לחנייה הנהג בחנייה ממול יצא ברוורס כדי לתקן את החנייה שלו כנראה. הוא אמר שהוא לא ראה אותי ואני לא יכולתי לראות אותו כי הסתכלתי אחורה לוודא שאני נכנסת כמו שצריך לחנייה. הוא יצא מהרכב ואמר "שנינו אשמים", לרכב שלו לא נרגם שום נזק חוץ משריטה של הצבע, אצלי צריך להחליף כנף שמאלית, פנס וטמבון (נזק של 8000-10000). יש לי השתתפות עצמי של 900 שקל ועלייה במחיר הביטוח. מי אשם?

עו"ד גיא מדמון

מורן שלום, אשם בתאונה נקבע על ידי בית המשפט לאחר שהוצגו בפניו כל הנתונים הרלוונטיים לתאונה, לרבות התרשמות מעדות הנהגים. לפי גרסתך אכן נראה כי יש להטיל את האשמה על הנהג השני כיוון שאת כביכול התרחקת ממנו אבל על בסיס הנתונים שהוצגו לא ניתן לדעת בוודאות איך יפסוק בית המשפט.

מורן

עוד משהו, הבעייה היא שאני לא בטוחה אם הוא היה בתוך החנייה ויצא או אם הוא היה בדרך להיכנס. לדעתי הוא היה בפנים ויצא, כי אם הוא היה בדרך להיכנס הייתי רואה אותו במראה, שהרי הסתכלתי על המראה כל אותו הזמן ולכן לא ראיתי מה קורה מלפני.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תאונות דרכים