open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 29 בספטמבר 2014

            תאונת עבודה - דרישת אישורים ממעסיק

            שלום שמי תמיר ועברתי תאונת עבודה לפני כ-4 חודשים מאז פניתי לביטוח לאומי לתביעת הכרה בתאונת העבודה ותביעה לנכות זמנית, בכדי טפל בנושא שלי ביטוח לאומי ביקשו טפסים ואישורים - חלקם מהמעסיק שלי. המעסיק שלי אינו שולח את הטפסים החסרים ומאז קיבלתי מכתב מביטוח לאומי שהתביעה שלי נדחתה בגלל שהיו חסרים טפסים של אישור מעביד על תאונת העבודה. מה אפשר לעשות עם המעסיק? אין דרך להכריח אותם לתת לי את הטפסים האלה??

            29 בספטמבר 2014
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form