לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
סיון

הגרלת מגרש

הגרלנו מגרש וחתמנו על חוזה שאומר שתוך 45 יום אנחנו צריכים לשלם על השטח. במידה ולא נשלם השטח יוחזר ליישוב. עברו קרוב ל45 יום והתקשרו לכל מי שלא שילם מועד הישוב לבדוק אם בכוונתו לשלם ונתמו הארכה של עוד שבוע ימים. כשפנו אלינו בעלי אמר שאנחנו לא הכי מרוצים מהשטח אז ראש הוועד אמר לו תחכה שתעבור ההארכה במידה ולא ישלמו בוא תבחר שטח שאתה רוצה. באמת חיכינו וביום האחרון בעלי היה במזכירות הישוב וסימנו לנו את השטח שרצינו להחליף. למחרת ניגשנו לשלם( חיכינו ממש עד לדקה ה90 לוודא שבעל המגרש לא משלם.) עשינו ערבות בנקאית והכל. אחרי ששילמנו הרגשנו לא נוח עם עצמנו כאילו שלקחנו משהו לא שלנו ופנינו לבעל המגרש למרות שראש הוועד אמר לנו במפורש אין לכם מה לפנות אליו כי המגרש לא שייך לו כבר אלא ליישוב. מצפונית הרגשנו צורך ובעלי ניגש לדבר איתו הוא אמר לו שהוא לא מתכוון ללכת על זה כי אין לו כסף אבל יבדוק עם אבא שלו בעלי אמר לו תבדוק ותחזור אלי אם תרצה ללכת על זה אני חוזר אחורה למגרש שלי. אחרי שעה חזר אלינו אמר שבדק עם אבא שלו והם מאחלים לנו בהצלחה והם לא מעוניינים בזה ראינו את זה כסגור הוא בפרוש אמר לנו בהצלחה אחרי יום יומיים התעוררו המשפחה שלו דוד שלו אמר לו למה לא נתת לי והייתי משלם לך/ מוכר אותו וכו עכשיו הם רוצים את המגרש בחזרה ולפי מה שהבנתי גם הלכו לשלם עליו למשרד השיכון!!! יש לנו אותו מוקלט בשיחה נוספת( בראשונה לא הוקלט זה היה פנים מול פנים עם בעלי רק בשיחה טלפונית ואת ראש הוועד מוקלט גם כן. מה עלינו לעשות ???

נטע אמוראי

הי סיון, מה שאני יכולה להציעה לך מהניסיון שלי הוא לקבוע פגישה דחופה עם עו"ד מומחה בתחום הרחבות בישובים. סביר שאחרי פגישה קצרה, כולל שמיעת ההקלטה שבידך, תדעו אם החוק אתכם או להיפך. יש עורכי דין שזו ההתמחות שלהם ולא כדאי לכם לחסוך עכשיו. בהצלחה, נטע.

סיון

היי נטע, תודה אתם נתקלתם בסיפור דומה?

נטע אמוראי

קצת שונה אבל גם התלבטות אם להתעקש או לא ואם החוק בעדנו. בכל מקרה ממליצה לך מהר ליצור קשר עם עו"ד. לנו היתה פגישה קצרה ועניינית שפתרה לנו את ההתלבטות ולא היה יקר. שמחתי שהלכנו.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום הרחבת ישובים