לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
מאוכזבת מהשירות

תביעה נגד חברת לאן ונגד מפיקי מטאליקה

רכשתי 2 כרטיסים בתחילת חודש מרץ, במקומות שלהבנתי היה אמורים להיות לא רעים. שורה 9 ביציע המזרחי. לו היו מוצעים רק כרטיסים בשורות רחוקות לא הייתי רוכשת אותם, לא במחיר כזה. הכרטיסים נרכשו דרך אתר האינטרנט של "לאן" כך שלחברה היה את מספר הטלפון שלי ואת כתובת המייל. על העובדה שעומדים להיערך שינויים במיקום הבמה שמעתי רק חצי שעה לפני היציאה למופע, מה לעשות, לא כולם עוקבים אחר כל הודעה של ההפקה. מדוע חברת לאן, שבידיה פרטי רוכשי הכרטיסים לא מצאה לנכון להודיע על השינוי? לא מאוד מסובך לשלוח מייל. הכרטיסים שהוחלפו עם ההגעה לאיצטדיון העבירו אותנו משורה 9 לשורה... 57. נראה למישהו סביר? אני חושבת שזה לא עומד בשום מבחן סבירות. אם רוצים לשנות או חייבים לשנות, בסדר, אך החלפת המיקום צריכה להיות למיקום דומה. לו הייתי יודעת מראש שאשב בשורה כל כך רחוקה לא הייתי מעלה על דעתי להגיע למופע. העובדה שהחלפת הכרטיסים לא לקחה בחשבון את מיקום הכרטיס המקורי לטעמי גובלת בחוצפה ובזלזול ברוכשי הכרטיסים. האם יש כאן עילה לתביעה ייצוגית? הרי בסיפור הזה הוא לא רק שלי תודה

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות