משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות יצוגיותתביעה נגד חברת לאן ונגד מפיקי מטאליקה

מנהלי הפורום

עו"ד עמנואל סולומונוב

עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף כנוטריון. עו"ד סולומונוב מתמחה בדיני תכנון ובניה ולו נסיון רב שנים ביצוג והופעה בפני הועדות השונות לתכנון ולבניה וכן בפני בתי המשפט, לרבות בית המשפט העליון ובג"צ. עו"ד סולומונוב משמש כבורר וממונה באופן קבוע על ידי בתי המשפט לשמש אף כמגשר. בנוסף שימש עו"ד סולומונוב בין השנים 1993 ועד שנת 2011 כמשקם של מושבים על פי "חוק גל", תפקיד הדורש עפ"י חוק כישורים של שופט בבית המשפט המחוזי.

קביעת פגישה
0779977554
חזרה לפורום

תביעה נגד חברת לאן ונגד מפיקי מטאליקה

מאו
מאוכזבת מהשירות

רכשתי 2 כרטיסים בתחילת חודש מרץ, במקומות שלהבנתי היה אמורים להיות לא רעים. שורה 9 ביציע המזרחי. לו היו מוצעים רק כרטיסים בשורות רחוקות לא הייתי רוכשת אותם, לא במחיר כזה. הכרטיסים נרכשו דרך אתר האינטרנט של "לאן" כך שלחברה היה את מספר הטלפון שלי ואת כתובת המייל. על העובדה שעומדים להיערך שינויים במיקום הבמה שמעתי רק חצי שעה לפני היציאה למופע, מה לעשות, לא כולם עוקבים אחר כל הודעה של ההפקה. מדוע חברת לאן, שבידיה פרטי רוכשי הכרטיסים לא מצאה לנכון להודיע על השינוי? לא מאוד מסובך לשלוח מייל. הכרטיסים שהוחלפו עם ההגעה לאיצטדיון העבירו אותנו משורה 9 לשורה... 57. נראה למישהו סביר? אני חושבת שזה לא עומד בשום מבחן סבירות. אם רוצים לשנות או חייבים לשנות, בסדר, אך החלפת המיקום צריכה להיות למיקום דומה. לו הייתי יודעת מראש שאשב בשורה כל כך רחוקה לא הייתי מעלה על דעתי להגיע למופע. העובדה שהחלפת הכרטיסים לא לקחה בחשבון את מיקום הכרטיס המקורי לטעמי גובלת בחוצפה ובזלזול ברוכשי הכרטיסים. האם יש כאן עילה לתביעה ייצוגית? הרי בסיפור הזה הוא לא רק שלי תודה