
מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב
שירות לקוחות חברת yes
לפני כחודש התחברתי לשירותי הטלוויזיה של יס. השירות כולל 2 ממירים עם כל הערוצים פתוחים כולל VOD אך הפלא ופלא- שירותי הVOD לא זמינים בניגוד למה שסוכם. במשך חודש ימים אני מנסה ליצור קשר עם שירות הלקוחות בכל אמצעי שהוא : פלאפון, מייל, אתר יס. למיילים אין מענה למרות שהם מתחייבים לענות בפרק זמן מסויים, לשיחות אין מענה ויתרה מכך בשירות ה"שיחה החוזרת" שהם מתחייבים לחזרת נציג תוך 3 שעות, לא קורה. פעם אחת בלבד מתוך עשות הנסיונות חזרה אלי נציגת שירות והשיחה התנתקה לה באמצע- כמובן שזו לא חזרה לאחר שהיא קיבלה ממני הקדמה יפה על איכות השירות שלדעתי קיימת אצלם. שורה תחתונה- אין את התוכן שהם התחייבו אליו וגם אין מענה בשום דרך כבר המון זמן. מה ניתן לעשות משפטית?