לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
תקוה זיו

חיוב בהוט מובייל עקב ניתוק

לפני כחודשיים עברתי מהוט מובייל לחברה אחרת . הניצוק נעשה באופן אוטומטי , לא התקשרתי להוט מובייל על מנת להתנתק. אחרי שהתנתקתי נשלחה לי הודעה : תודה על שהשתמשת בשירותינו והיית לקוח שלנו.זו לשון ההודעה בערך. לפני מספר ימים קיבלתי חיוב על סך 40 שח , על השאלת שני כרטיסי סים . התקשרתי לחברה ושם נאמר לי שהסים לא ניתן לי במתנה אלא הושאל לי, למיטב זיכרוני כשהתחברתי אליהם , נאמר לי שהסים במתנה. לא קיבלתי שום הודעה על החיוב , הוא נעשה באופן אוטומטי. הנציגה שדיברה איתי טענה, שחתמתי על חוזה שהסים בהשאלה, לא זוכרת , ואם כן למה לא קיבלתי הודעה על החזרת הסים ??? החוזה ביננו נחתם לפני למעלמ משלוש שנים . למה לא לשלוח הודעה על מנת להזכיר ללקוח ??? האם זזה חוקי ? מה עלי לעשות? תודה תודה על העזרה

item.Author מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב

יתכן ויש מקום להגשת תובענה ייצוגית אך בשלב זה ובטרם החלטה אני מציע לבקש לראות את החוזה החתום עליו מבססת נציגת הוט מ מובייל את התשובה שקיבלת. לאחר מכן את מוזמנת לשוב ולפנות אלי

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות