משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות יצוגיותזמן המתנה לחברת אשראי

מנהלי הפורום

עו"ד עמנואל סולומונוב

עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף כנוטריון. עו"ד סולומונוב מתמחה בדיני תכנון ובניה ולו נסיון רב שנים ביצוג והופעה בפני הועדות השונות לתכנון ולבניה וכן בפני בתי המשפט, לרבות בית המשפט העליון ובג"צ. עו"ד סולומונוב משמש כבורר וממונה באופן קבוע על ידי בתי המשפט לשמש אף כמגשר. בנוסף שימש עו"ד סולומונוב בין השנים 1993 ועד שנת 2011 כמשקם של מושבים על פי "חוק גל", תפקיד הדורש עפ"י חוק כישורים של שופט בבית המשפט המחוזי.

קביעת פגישה
0779977554
חזרה לפורום

זמן המתנה לחברת אשראי

תומ
תומר

אחרי מענה ממוחשב של מוקד חברת האשראי, נבחרה אפשרות להמשיך להמתין למענה אנושי של נציג שירות. (יש לציין שבתחילת השיחה הייתה אפשרות להשאיר מספר ונציג יחזור) חיכיתי על הקו 66 דקות עד שהתייאשתי וניתקתי את השיחה כי הייתי צריך לחזור לעבודה. מה ניתן לעשות? האם אפשר לתבוע בבית מפשט לתביעות קטנות או לקבל פיצוי ?

RE:
סולומונוב ושות' משרד עו"ד
סולומונוב ושות' משרד עו"ד(נכתב ע"י: תומר)

אם ניתן להוכיח כי מדובר בכשל רוחבי של חברת האשראי ולא תקלה נקודתית אצלך יש היתכנות להגשת בקשה לאישור תובענה ייצוגית אם לא נסה מזלך בבית משפט לתביעות קטנות