משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות יצוגיותהמתנה למענה קולי של חברת CAL

מנהלי הפורום

עו"ד עמנואל סולומונוב

עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף כנוטריון. עו"ד סולומונוב מתמחה בדיני תכנון ובניה ולו נסיון רב שנים ביצוג והופעה בפני הועדות השונות לתכנון ולבניה וכן בפני בתי המשפט, לרבות בית המשפט העליון ובג"צ. עו"ד סולומונוב משמש כבורר וממונה באופן קבוע על ידי בתי המשפט לשמש אף כמגשר. בנוסף שימש עו"ד סולומונוב בין השנים 1993 ועד שנת 2011 כמשקם של מושבים על פי "חוק גל", תפקיד הדורש עפ"י חוק כישורים של שופט בבית המשפט המחוזי.

קביעת פגישה
0779977554
חזרה לפורום

המתנה למענה קולי של חברת CAL

חן
חן

התקשרתי לCAL על מנת לשוחח עם נציג שירות לגבי ביטול כרטיס. ענתה לי נציגה ואמרה שזה לא התחום שלה, ביקשתי ממנה להעביר אותי לנציג שזהו תחומו. היא העבירה אותי ואני מוצאת את עצמי ממתינה יותר מחצי שעה למענה אנושי. התחלתי להקליט את השיחה לאחר עשרים דקות כשהבנתי שיש כאן משהו לא בסדר. יש לי הקלטה של יותר מחצי שעה של מוזיקת המתנה. האם יש כאן עילה לתביעה?

RE:
סולומונוב ושות' משרד עו"ד
סולומונוב ושות' משרד עו"ד

ככל שזו התנהלות רוחבית להבדיל ממקרה נקודתי כמו שלך, ניתן להגיש תובענה ייצוגית

RE:
סולומונוב ושות' משרד עו"ד
סולומונוב ושות' משרד עו"ד

יש להוכיח כי התקלה היא רוחבית ולא נקודתית רק אצלך. אם אכן כך הדבר ניתן לבדוק היתכנות לתובענה ייצוגית