open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 13 בפברואר 2019

            מתנות מחברת פלאפון שחויבו כעסקת תשלומים

            שלום רב. לפני כשנה וחצי אמא שלי ואחותי הגיעו למוקד תמיכה בחברת פלאפון ונציג מכירות פנה אליהם בהצעה לבדוק את החבילה שלהם. אמר להם שאנחנו משלמים ממש יקר על 3 קווים כ250 שקל סך הכל כל חודש(כמובן שזה ממש לא נכון אלא כ40 לכל קו- אפילו נציגה אחרי זה אישרה לי טלפונית שבאמת לא שילמנו סכומים כאלה). ואז. הציע להם חבילה "מעט יותר מוזלת" שבמסגרת החבילה נקבל 3 "מתנות" עבור כל קו. אוזניות בלוטוס או רמקול והסביר שהחבילה היא לתקופה של 3 שנים. באותו הרגע לא הבנתי מה המשמעות. כ6 חודשים אחרי הסתכלתי על החשבונית של אמא שלי ואז ראיתי שהיא מורכבת מ3 חשבוניות רכישה בתשלומים ל36 חודשים. פניתי דרך קשרי לקוחות ומנהלים שהסבירו לי שמאחר ואמא חתמה על העסקה אז היא אישרה ואין מה לעשות. איתרו גם שיחה שלא יכולתי לשמןע שבה הנציג אומר לאמא את תנאי החבילה ולטענתם היא הסכימה. היא אמרה שהוא במהירות הריץ לה הכל מהר ושאל אם היא מסכימה והיא ענתה שכן. בכל מקרה הם אישרו לזכות על אחד מהמכשירים בתנאי שלא היה בשימוש ואכן כך היה. כל מכשיר עלה כ1,000 שח ןהעסקה כולה 3,000 שח! כמובן ש2 מוצרים היו בשימוש (פתיחה וניסיון בלבד כי לא היה צורך בהם) כי לא ידענו שיש עליהם חיוב.הרי לא הגיוני שאישה מבוגרת תרכוש 2 אוזניות ב1000 שקל כל אחת וגם לא רמקול..
            כשדיברתי לאחרונה עם נציגה שניסתה להחזיר אותנו אליהם כי עזבנו היא אמרה שבאמת יש פניה של תלונות חוזרות על אותו נציג מכירות ואם הבנתי נכון הוא כבר לא עובד שם יותר.
            כרגע נותרו עוד כ18 תשלומים על 2 מכשירים. האם יש משהו נוסף שאפשר לעשות? תודה רבה

            13 בפברואר 2019
          forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form