לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
טוהר אטדגי

ביטול השכרת הרכב ללקוח

שלום, אמורה לטוס לאיסלנד עוד שבוע, אני וחברה תיכננו להשכיר מיני קרוואן לקראת הטיול, כשנכנסו לאתר היה רכב שקצת פחות התחברנו אליו אבל לא הייתה ברירה והשכרנו אותו, מילאתי פרטים שילמתי מקדמה וכל מה שצריך, השלמתי את ההליך שלחו לי את הפרטים, הרכב שכור. לאחר יום יצרתי עם החברה קשר דרך המייל וביקשתי לבדוק האם יש עוד רכב מסויים פנוי ואם כן נשמח לעשות את החילוף הזה, הם מיד ענו בחיוב ושלחו לי לינק להזמנת הרכב, ביקשו לשלוח את הפרטים של הרכב הנוכחי שהזמנו על מנת לבטל את ההזמנה הישנה, וזה בדיוק מה שעשיתי, רק לאחר שסיימתי את כל התהליך ושילמתי מקדמה שוב(שזה גם ככה עד 7 ימי עסקים להחזר שלה) נשלחה לי הודעה שבעצם הרכב תפוס וההשכרה שלי בוטלה, מיד ביקשתי שיחזירו לי את הרכב של ההשכרה הראשונית ותשובתם הייתה שהוא כבר נתפס, רק לציין שזה שבוע לפני טיסה בזמן הכי מתוייר של האי, להשכיר קרוואן כבר לא נצליח, הם השאירו אותי ללא רכב שבוע לפני טיסה, הלוז של הטיול השתנה כולו מה שמייקר את ההוצאות, האם מגיע לי פיצוי?

item.Author מנהל הפורום עו"ד עמנואל סולומונוב

הענין אינו מתאים לתובענה ייצוגית. בנוסף , עפי תוארך שכרתם הרכב מחברה בחול. המשמעות היא כי עליכם להגיש תביעה במדינה בה מקום מושבה של חברת ההשכרה ועל פי החוקים שנוהגים בה. למרבה הצער, נראה שספק אם כדאי. אם שכרתם מחברה בארץ קרו לודאי שתוכלו לקבל פיצוי כאן

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות יצוגיות