משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות יצוגיותקיבלתי מכשיר פגום מאורנג', האם זכותי להחליפו?

מנהלי הפורום

עו"ד עמנואל סולומונוב

עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף כנוטריון. עו"ד סולומונוב מתמחה בדיני תכנון ובניה ולו נסיון רב שנים ביצוג והופעה בפני הועדות השונות לתכנון ולבניה וכן בפני בתי המשפט, לרבות בית המשפט העליון ובג"צ. עו"ד סולומונוב משמש כבורר וממונה באופן קבוע על ידי בתי המשפט לשמש אף כמגשר. בנוסף שימש עו"ד סולומונוב בין השנים 1993 ועד שנת 2011 כמשקם של מושבים על פי "חוק גל", תפקיד הדורש עפ"י חוק כישורים של שופט בבית המשפט המחוזי.

קביעת פגישה
0779977554
חזרה לפורום

קיבלתי מכשיר פגום מאורנג', האם זכותי להחליפו?

אלי
אלינור לז'ה

שלום חתמתי על חוזה עם אורנג' ב31/5 למאי וקיבלתי את המכשיר עם שליח ב3/6. המכשיר עושה בעיות, לא שומעים טוב ושיש קצת רעש ברקע האנשים שאני מדברת איתם שומעים רעש נוראי ואותי מקוטעת. התקשרתי לאחר שבוע מקבלת המכשיר לחברה ואמרו לי שאני אדבר עם הבחור שמכר לי את המכשיר. היום (בדיוק 14 יום מאז שחתמתי) דיברתו איתו והוא אמר שאי אפשר להחליף לי במכשיר אחר (הכוונה לדגם אחר) ואפשר רק לשלוח את המכשיר שלי לתיקון. אני לא מעוניינת בתיקון בכיוון שהמכשיר הוא חדש! האם זכותי לבקש מכשיר חדש מדגם שונה? כמו כן, הוא אומר שאני לא יכולה לבטל את העיסקה כי עדיין לא שילמתי 5% מערך המכשיר. האם זה נכון? בבקשה תעזרו לי, אני ממש אובדת עצות תודה ויום טוב