משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות יצוגיותהטעיית הצרכנים מכוונת בחנות

מנהלי הפורום

עו"ד עמנואל סולומונוב

עו"ד עמנואל סולומונוב

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת ירושלים. מוסמך לעסוק בעריכת דין משנת 1972. עו"ד סולומונוב משמש אף כנוטריון. עו"ד סולומונוב מתמחה בדיני תכנון ובניה ולו נסיון רב שנים ביצוג והופעה בפני הועדות השונות לתכנון ולבניה וכן בפני בתי המשפט, לרבות בית המשפט העליון ובג"צ. עו"ד סולומונוב משמש כבורר וממונה באופן קבוע על ידי בתי המשפט לשמש אף כמגשר. בנוסף שימש עו"ד סולומונוב בין השנים 1993 ועד שנת 2011 כמשקם של מושבים על פי "חוק גל", תפקיד הדורש עפ"י חוק כישורים של שופט בבית המשפט המחוזי.

קביעת פגישה
0779977554
חזרה לפורום

הטעיית הצרכנים מכוונת בחנות

נחו
נחום

שלום, באזור שלי ישנה חנות דגים גדולה וותיקה אשר פוקדים אותה לקוחות רבים מכל הארץ. יש מחירון שמוצג ללקוחות. אבל כאשר מגיעים לתשלום אין שום קשר בין המחיר שמופיע במחירון ובין החיוב בפועל. ללקוחות שמתלוננים מוסבר שהמחיר מתייחס לדגים לפני הניקיון, לכן יש הבדל במחיר. יש לציין שהחנות לא מוכרת כלל דגים לא מנוקים, וכמובן שלא שוקלת אותם לפני הנקיון. פשוט כל מוכר מחליט לפי ראות עינו, כמה צריך להוסיף למשקל. אודה לתשובה, מה הדרך הנכונה לפעול?