מנהלי הפורום
חיוב על מוצר/שירות שלא הוזמן/אושר
ערן
ערןבמסגרת שירות שקיבלתי, הסתבר לי שספק השירות הוסיף מיוזמתו חיוב על מוצר/שירות נוסף שלא הוזמן וזאת במשך כשלוש שנים מתוכן שנתיים בתשלום. הדרישה להחזר לא כובדה מתוך טענה שזו בעיה שלי שלא שמתי לב תקופה כה ארוכה. מובן שלא נראה לי הגיוני וחוקי לשלם על מוצר שמעולם לא הזמנתי, לא קיבלתי, ולא השתמשתי. הסכום החודשי כ-20 ש"ח ומספר הנפגעים המשוער הינו עשרות-מאות אלפים. רלוונטי? אם כן, איך מתקדמים? תודה, ערן