• 30 באפריל 2012

    תביעה יצוגית -קופון שלא מכובד


    שלום
    קבלתי בדואר מחברת מזון גדולה לקבלת מוצר 1+1 .

    הקופון היה מיועד לבצוע קניות ברשת שופרסל.

    בשבוע שעבר נגשתי לסופר לקחתי את המוצר וניגשתי

    לקופה.

    לתדהמתי הודיע לי הקופאית שאין לה אפשרות לכבד את הקופון וכנראה שהספק ביטל את המבצע. נאלצתי לשלם על זוג המוצרים שלקחתי מהמדף

    למחרת פניתי לספק ובררתי באמצעות שרות לקוחות למה לא מכבדים את הקופון.

    תשובת הספק היתה: החלטנו לבטל את המבצע באופן חד צדדי.

    אני מבקש לציין שלא היתה אף הודעה על בטול המבצע לא באינטרנט באתר הספק . לא על המדף בחנות . לא בעיתונות ולא בכל אמצעי מדייה או דוור ישיר כלשהוא.

    שאלתי : האם ניתן לתבוע בתביעה יצוגית את הספק על הפרת תנאי הקופון שהופץ באלפים ואוליי בעשרות אלפים.

    30 באפריל 2012
  • 4 במאי 2012

    תביעה יצוגית -קופון שלא מכובד

    שלום,

    לקופונים ולמבצעים באשר הם יש תקנון בו מפורטים תנאי ההשתתפות במבצע/קופון.

    אם שילמת כסף עבור הקופון, ככל הנראה תהיה זכאי להשבת סכום הכסף ששילמת עבור הקופון. אחרת, הקופון נחשב כמתנה שנשלחה אליך וככזו יכול נותן המתנה (במקרה שלנו - הספק) לחזור בו מנתינת המתנה, אלא אם נקבע שאסור לו לעשות כן.

    בנוסף, תקנוני מבצע/קופונים מעניקים לספקים אוטונומיה לביטול חד צדדי משיקולים כלכליים.

    אינני מוצא מקום להתערבות משפטית.

    4 במאי 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?