• 13 ביוני 2012

    תערוכת הפרח בחיפה

    שלום. כשהגעתי עם ילדיי לתערוכת הפרח גיליתי כי אצטרך להמתין כשעה על מנת להיכנס לכל אוהל (שלש שעות המתנה בסה"כ). מיד הבנתי שלא מתאים לי לחכות בחום עם ילדים קטנים למשך כל כך הרבה זמן ולכן ניגשתי מיד לנציגת שירות לקוחות ששהתה במקום ולאחר שהיא לקחה את הפרטים שלי, היא הבטיחה כי אקבל החזר מלא בתוך שבעויים. היא לא ציינה בפניי כל דרישה לשמור על הכרטיסים וכד'. בנוסף, לאחר ששאלתי אותה האם יש תהליך כלשהו שאצטרך לאעבור על מנת לקבל החזר זה היא אמרה לי במפורש שלא. כעת שלחו עיריית חיפה מכתב עם דרישות רבות שעליי לעמוד בהם על מנת לקבל את ההחזר! האם במקרה זה כדאי להגיש תביעה ייצוגית או שמא להגיש תביעה בבית המשפט לתביעות קטנות וכד'? תודה על עזרתכם.

    13 ביוני 2012
  • 13 ביוני 2012

    תערוכת הפרח בחיפה

    צבי שלום,

    האפשרות לתבוע בתביעות קטנות תמיד קיימת. לעניין הגשת תביעה ייצוגית נדמה לי שכבר התייחסתי לכך בעבר בפורום. בכל אופן לאור ההתפתחויות כדאי לבדוק את העניין ובראש ובראשונה את הדרישות של העירייה לעומת מה שהובטח. תוכל ליצור קשר להמשך בירור.

    בברכה,

    13 ביוני 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?