• 9 באוגוסט 2012

    תביעה ייצוגית נגד סלקום על חיובי יתר

    הצטרפתי לסלקום לפני מספר חודשים, לפני הופעת גולן טלקום. בחשבון הראשון הופיע חיוב כפול, הבטיחו שיחזירו לי, לא קרה. חודש לאחר מכן, שוב פעם חיוב כפול, וחיוב ביתר, ובנוסף על כך- עד היום לא שלחו לי חשבוניות לא לדואר האלקטרוני ולא הביתה, למרות שביקשתי מפורשות שישלחו לי הביתה. טלפונים רבים לא נענו, ורק שירות netek זיכה אותי סוף סוף בטלפון משימור לקוחות, אבל גם אז, רק החזירו לי חלק מהכסף.
    אני בינתיים עברתי לגולן טלקום כדי למזער נזקים כי הבנתי עם מי אני מתעסקת, אבל אני רוצה את כספי חזרה, ואין לי כח להתעסק איתם יותר. נראה לי שהדרך היחידה זה בית משפט. אני מרגישה שהם התישו אותי בשביל לקבל את מה שהגיע לי, וצריך להוציא את הצדק לאור.נראה לי שתביעה קטנה לא מהווה מספיק הרתעה בשבילם להמשיך לעשוק אזרחים.
    מה אתם מציעים?

    9 באוגוסט 2012
  • 15 באוגוסט 2012

    תביעה ייצוגית נגד סלקום על חיובי יתר

    אביבה שלום,

    את יכולה לפעול בשני מישורים: הגשת תביעה קטנה נגד סלקום - במקרה זה אני ממליץ לך למצות הליכים עימם קודם הגשת תביעה (למשל ע"י מכתב מעו"ד).

    אפשרות השניה היא בחינת תביעה ייצוגית אם נראה על פניו שלא מדובר במקרה פרטני אלא בתופעה.

    לדעתי האפשרות הראשונה סבירה יותר. בכל מקרה כדאי לתעד את כל השיחות וההתכתבויות.

    בברכה,

    15 באוגוסט 2012
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?